Sokan élnek az M1 regionális matrica kedvezményes lehetőségével, közel 23 ezer darab 2026-os e-matrica fogyott az első héten.
Kétéves lesz a BKK applikációja, a társaság különleges ajánlattal teszi emlékezetessé az évfordulót: február 14-én ismét 150 forintos napijegyet kínál az alkalmazásban, amellyel egész nap korlátlanul lehet utazni a BKK járatain. A szüliNAPIjegy február 12-től vásárolható meg a BudapestGO-ban.
Különleges ajánlattal ünnepli a BudapestGO második születésnapját a Budapesti Közlekedési Központ: február 14-én 150 forintos szüliNAPIjegyet kínál az applikációban, amellyel egész nap korlátlanul lehet utazni a BKK járatain. A kedvezményes jegy 2024. február 12-től elővásárolható a BudapestGO-ban és a többi mobiljegyet árusító alkalmazásban, viszont kizárólag február 14-én 00:00-tól 23:59-ig használható fel. A jegy Budapest közigazgatási határán belül az 1-99, 101-299, 900-999, M1, M2, M3, M4, H5, H6, H7, H8, H9, D14 vonalakon, a MÁV-START meghatározott vonatokon és a VOLÁNBUSZ kijelölt elővárosi járatain érvényes.
A BKK applikációja nem csupán az egyszerű és gyors jegy-, valamint bérletvásárlási lehetőség miatt népszerű, hanem mert egy olyan integrált digitális szolgáltatás, amellyel egyetlen felületen lehet utazást tervezni és tájékozódni az aktuális forgalmi helyzetről.
Az alkalmazást aktívan használók száma folyamatosan nő, átlagban havi 1,2 millióan, összesen pedig már 1,8 millióan regisztráltak, és már több mint 4,4 milliónál jár a letöltések száma. Havonta 4 millió útvonalat terveznek az applikációban, a bevezetése óta pedig összesen több mint 10 millió digitális vonaljeggyel utaztak a közösségi közlekedők. A BKK jegyértékesítésében már közel 40 százalék a digitális jegyekből származó bevétel aránya. Nemcsak a jegyet vásárlók, hanem a bérlethasználók körében is egyre népszerűbb, a felnőttbérletek 34 százalékát, a diákbérleteknek pedig a 40 százalékát használják okostelefonjukon az utasok.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








