Három biztosító viszi az új kgfb-k kétharmadát.
Sokan az utolsó pillanatra hagyják, pedig enélkül szinte lehetetlen kikapcsolódni
A Netrisk.hu adatai szerint a külföldre induló síelők naponta átlagosan 820 forintért kötöttek utasbiztosítást az idei síszezon eddigi időszakában. Ez az összeg mintegy 8 százalékkal magasabb a tavalyi hasonló értéknél. A sízők többsége hosszú hétvégére utazik, 72 százalékban osztrák, 11 százalékban szlovákiai úti céllal.
2018-ban az utasbiztosítások átlagdíja 600 forint volt a vezető online biztosításközvetítő portálon, a síbiztosításokra kötött 820 forint ennél 37 százalékkal magasabb. Ezért a többletért a síelni indulók pótlólagos szolgáltatásokat, illetve magasabb térítési limiteket kapnak a biztosítóktól. A sípályáról történő helikopteres mentés fedezete például ma már része a síbiztosítások többségének, és az ügyfelek tudatosságát jól mutatja, hogy a szerződést kötők 35 százaléka ezt a szempontot eleve feltételként rögzíti a kalkuláció során.
Szerződés az utolsó pillanatokban
Mára az online csatorna uralkodóvá válásával az ügyfelek 73 százaléka az utazást megelőző egy napon belül köti meg síbiztosítását, ami jelentős növekedés a tavalyi 58 százalékhoz képest. Ilyen esetben azt kell figyelembe venni, hogy az adott napon kötött biztosítások csak a bizonyíthatóan a szerződéskötést követő eseményekre nyújtanak fedezetet, a bizonyíthatóság érdekében pedig néhány biztosító azt is feltételül szabja, hogy a szerződés még magyarországi területen történjen.
A legáltalánosabb síút egy hosszú hétvége Ausztriában
A Netrisk.hu adatai szerint a síbiztosítást kötők 54 százaléka 3-5 napra, tehát egy hosszú hétvégényi időre utazik el. A síelők több mint háromnegyede autóval, csaknem negyede pedig autóbusszal utazott, a közeli célpontok miatt repülőgéppel szinte senki nem indult síútra.
Úticél alapján messze a legnépszerűbb Ausztria, 100-ből 72 síbiztosítást erre a célpontra kötöttek, további 11 százaléknyian szlovákiai síterepre utaztak. Franciaország a tavalyi harmadik helyről a hatodikra csúszott vissza, idén Olaszország, Lengyelország és Szlovénia is megelőzte az idei szezon első harmadában.
A 6-18 éves fiatalok mintegy heti 8 órát töltenek játékkal, a magyar gyerekek pedig mintegy 76 százaléka ezzel tölti a szabadidejét.
A startolásnál a magyarok mindössze 10-15 százaléka ismerte a közösségi finanszírozás lényegét, és sokan még mindig összekeverik ezt a fajta támogatást a jótékonykodással.
Békebeli személyesség, XXI. századi technológia - a közösségi finanszírozás közel sem olyan újkeletű fogalom, mint azt gondolnánk.
A szorongás nem alaptalan, hiszen Magyarország évek óta rosszul szerepel a rákkal kapcsolatos halálozási listákon.
-
50 milliárdos rebranding folyamat zajlik a Penny-nél
A nehéz helyzetben is hosszú távra tervez az üzletlánc - a társ-ügyvezetőket kérdeztük.
-
Videó: ennyivel olcsóbb, ha nem a balatoni büfében vásárolsz, hanem a boltban
Megnéztük, milyen árak vannak a parton, és mennyibe kerül egy hamburger, ha magunk készítjük.
-
5 érv amellett, hogy vásárlóként miért válaszd a közösségi finanszírozást (x)
Békebeli személyesség, XXI. századi technológia - a közösségi finanszírozás közel sem olyan újkeletű fogalom, mint azt gondolnánk.
Külföldi piacra lépés 2022
Tiszaújváros – Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022


