A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
A jövőben sebességmérő berendezéseket is mutat majd a Google Maps - írja a HVG.
Hasznos újdonsággal készül bővíteni "gyári" térképszolgáltatását a Google, amely a jövőben a sebességmérő eszközök, így a traffipaxok helyét is mutatja majd. Az Android Police által kiszúrt funkciót úgy tudni, a felhasználók kis része már teszteli is, és hasonlóképp működik majd, mint amilyet az ugyancsak Google-tulajdonban álló Waze-nél is használhatnak az autósok: a térképen kis ikonok jelzik majd a kameraállások lehetséges pozícióit, de a sofőröket hangjelzés is figyelmezteti majd, hogy lassítsanak, ha kamerák közelébe érnek.
A Google tavaly novemberben kezdett új funkciókat tesztelni a Mapsben, ezek között szerepelt az is, hogy a programot használók jelezni tudják másoknak, balesetet, útakadályt vagy épp traffipaxot láttak. Az újdonság ugyanakkor még nem érkezett meg a telefonokra - írja a lap.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








