Egyre több panasz érkezik a fogyasztóvédőkhöz a csomagküldő cégek és webáruházak működésével kapcsolatban.
Sokkoló, mekkora bevásárlást rendezett Hernádi Judit lánya Skóciában: ennyit vásárolt 11 ezer forintért
Elképesztő összeget fizetett az énekesnő egy közepes méretű bevásárlásáért: az összeg láttán inkább azon lepődhetünk meg, hogy mennyi prémium, illetve egészséges terméket sikerült így szereznie.
Skóciában tartott egy bevásárlást Tarján Zsófi, a Honeybeast énekesnője, és ha már így tett, meg is mutatta saját Tiktok-oldalán egy videóban, hogy miket szerzett be. Mint az rögtön a feliratmatricából is kiderül, az énekesnő átszámítva mintegy 11 ezer forintot fizetett, ezért azonban egy igen jól megtömött bevásárlószatyrot vihetett el az üzletből.
Az énekesnő minden darab élelmiszert meg is mutatott, és rögtön az "unboxing elejn érdemes is megállni. Zsófi ugyanis, mint elmondta, egy nagy doboz áfonyáért másfél fontot, átszámítva 716 forintot fizetett - egy nagy kiszerelésű áfonya éppen most kapható is itthon az Auchanban, csakhogy a sokszoros árat, 3200 forintot kérnek érte.
@tarjanzsofi_hivatalos ♬ eredeti hang - Tarján Zsófi hivatalos
Az énekesnő megmutatta még, hogy beszerzett a boltban koktélparadicsomot is, szintén 720 forint körüli összegért. Aki itthon jár boltba, jól tudhatja, hogy ez a termék inkább ezer forint magasságáért kapható, de egy akkora csomag, mint amit Zsófi mutatott, ennél jóval drágább.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Tarjáni Zsófi a videó végén megjegyzi, hogy a nagy adag élelmiszerért - melyben láthatóan dominálnak az egészséges termékek, smoothie-k, zöldségek, gyümölcsök és a minőségi sajt - összesen 24 fontot fizetett, a számítása pedig helytálló: ha ezt az összeget beütjük a Pénzcentrum árfolyamváltójába, kisül, hogy egész pontosan ez 11 474 forintba került.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








