Egyre többen érzik tehernek a karácsonyi főzést, ezért idén is számos budapesti étterem kínál elviteles ünnepi menüt.
Reviczky Gábor most már sokkal jobban jól érzi magát, a forgatások után a színpadra is visszatért. Korábban több kemoterápián is átesett, az viszont egyszer sem fordult meg a fejében, hogy abbahagyja a munkát.
Tavaly év elején derült ki, hogy Reviczky Gábornak prosztatarákja van, és bár megműtötték, később újabb áttéteket találtak nála. Ezért több kemoterápiás kezelést is kapott, amelyeket nagyon rosszul viselt, de legnagyobb örömére szeptember óta nem kellett újabb, csak gyógyszereket kell szednie. Tele van energiával és több terve is van az idei évre.
A kemó az mindenkit kikészített, szeptember 4-én kaptam az utolsót. Én életemben ilyen beteg nem voltam, mint a hatodik kemó után, nem tudtam vezetni se, elájultam vezetés közben az autóban
– mesélte az RTL-nek. Mo
Vallott a 2025-ös X-Faktor győztese: erre költi 36 milliós nyereményét a raktárosként dolgozó Belano
Belano megnyerte az idei X-Faktort, és a győzelemmel járó 36 millió forintos nyereményét nem luxusra, hanem tudatosan a zenei karrierjére fordítja.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








