Panyi Miklós, a Miniszterelnökség parlamenti és stratégiai államtitkára közölte, hogy két újabb otthon startos budapesti lakásfejlesztés indulhat.
30 millióval csökkentette otthona hirdetési árát Reviczky Gábor, a ráckevei házat akkor hirdették meg 159 millió forintért, amikor dignosztizálták a betegségét. Az ingatlant áruló szakértő szerint a színész otthona túl volt árazva, mert nem volt nekik sürgős az eladás, a mostani csökkentéssel már jó helyre került a piacon.
30 millióval csökkentette otthona hirdetési árát Reviczky Gábor, a ráckevei házat akkor hirdették meg, amikor diagnosztizálták a színész daganatos betegségét, akkor 159 milliót kértek érte - szúrta ki a Blikk.
Valójában kissé túl is volt árazva, a tulajdonosnak nem volt sürgős az eladás. A mostani csökkentéssel azonban már olyan áron van, ami kimondottan jónak számít
– mondta a lapnak Rózsavölgyi Péter, a házat hirdető ingatlanos cég alapítója. A Dunához közeli ház egy csendes mellékutcában fekszik, a 650 négyzetméternyi kerttel, medencével. 2010-ben teljesen felújították, a 80 négyzetméteres szuterénben külön lakrészt lehet kialakítani, jelenleg két további szinten van a lakótér.
Címlapkép: Cseke Csilla, MTI/MTVA
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








