Tegnap este kihúzták az Eurojackpot 2025/51. heti, pénteki nyerőszámait, de nem volt telitalálat.
Kiderült melyik a legédenibb nektár a piacon: átadták az Év kiváló magyar méze verseny díjait
Az Év kiváló magyar méze a gyékényesi Pálfy-Oszkó Méhészet nyári virágméze lett a XIV. Gyulai Méz- és Mézeskalács Fesztiválon.
Árgyelán János versenyigazgató, az Országos Magyar Méhészeti Egyesület (OMME) Békés megyei szaktanácsadója, a rendezvény egyik főszervezője elmondta: a Pálfy-Oszkó Méhészet nyári virágméze elnyerte a legjobb vegyesméz kategória fődíját is.
A legjobb akácmézet Ballér Róbert készítette Somogyjádon; a legjobb repcemézet pedig a pécsváradi Tojzán Zoltán. Fajtaméz kategóriában a kaposmérői Hanzel Róbert hársméze diadalmaskodott 2022 után idén is; az egyéb fajtaméz kategóriában a szolnoki Gujka László ámor méze kapta az első helyezett díját - ismertette a versenyigazgató.
A napraforgóméz kategória első helyezettje Ludman Anita lett, aki Nádudvaron méhészkedik. A különleges méz kategória első helyezettje a kiskőrösi Szomor Balázs propoliszos krémméze lett. Idén kiosztottak egy innovatív különdíjat is, amit Farkas Róbert nyert el Harkányból. A termék egy méz alapból készített pillecukor, amivel még a zsűri tagjai sem találkoztak soha.
Tájékoztatása szerint a versenyfelhívásra 398 mintát küldtek be idén a méhészek az ország egész területéről. Az első körös zsűrizésből 48 minta jutott tovább a laboratóriumi vizsgálati részre, ahol a termékek víz-, pollen-, glükóz- és fruktóz-, valamint az úgynevezett HMF-tartalmát elemezték. Utóbbi arra utal, hogy a mézet melegítették-e vagy főzték-e, vagy sem. Ezt követően öt szakemberből álló zsűri második körben is értékelte a mézeket; itt olyan értékelési szempontokat figyeltek, mint a tisztaság, a víztartalom, a jellemző szín, a méz fajta szerinti illat jellege, az íz tisztasága, a csomagolás, valamint a harmónia, az összbenyomás, így alakult ki a végső sorrend - mondta Árgyelán János.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








