Az örökzöld retro játékokon túl minden évben rengeteg újdonság jelenik meg, amelyet nehéz nyomonkövetni és a kínálat is egyre csak nő. Megkönnyítjük a választást.
Az elmúlt években folyamatosan emelkedett az e-kereskedelemmel foglalkozó vállalatvezetők, tulajdonosok száma a legmeghatározóbb digitális szakemberek toplistáján, és ezt a folyamatot a koronavírus tovább gyorsította – derül ki a Marketing&Média kommunikációs szaklap elemzéséből. Az idei rangsor dobogósai közül ketten is az e-kereskedelemből érkeztek: duplázott a tavalyi listavezető, Várkonyi Balázs (Extreme Digital, eMAG), míg Palocsay Géza (Adevinta) harmadikként végzett. A top 25-ös rangsor második helyére Vinnai Balázs (Codecool) került. A szektorra általánosan jellemző a férfitúlsúly, és ezt az idei összeállítás sem cáfolta: mindössze 16 százalékos a hölgyek aránya legmeghatározóbb digitális szakemberek toplistáján.
Tizenkettedik alkalommal készítette el a hazai digitális piac legmeghatározóbb szereplőinek listáját a Marketing&Média kommunikációs szaklap. A „Top 25 – A Legmeghatározóbb Emberek a Hazai Digitális Piacon” összetétele jól mutatja, hogy életünknek egyre több területe kerül át a digitális térbe: folyamatosan hódítanak a listán az e-kereskedelemmel foglalkozók, összefüggésben azzal, hogy ma már mindennapossá vált az online felületeken történő vásárlás. Simon Krisztián, a Marketing&Média főszerkesztője szerint ez a tendencia folytatódik a jövőben, sőt az is elképzelhető, hogy a topvezetőket beérik az e-kereskedők, és ők lesznek majd a rangsor leginkább meghatározó szereplői.
Az idei listán számuk alapján még a topvezetők a meghatározók, ugyanakkor az élbolyban látszik a kereskedelem előretörése, miközben a véleményvezérek-főszerkesztők aránya nem változott az elmúlt években. A rangsor összetételének mintegy harmada cserélődött tavaly óta, és a változások nagy részét a különböző pozíciókban történő személycserék adták.
Az első tíz helyezett
Duplázás történt idén a digitális Top 25 első helyén, ugyanis 2020-hoz hasonlóan ismét Várkonyi Balázs, az Extreme Digital és az eMAG első embere végzett az élen. Ő már sok éve biztos pont a listában, azonban az első helyet a két e-kereskedelmi társaság összefonódása hozta el számára. Vinnai Balázs, a Codecool alapítója, a W.UP és az IVSZ elnöke már tavaly is előkelő helyezést ért el, hiszen negyedik lett, idén pedig előrelépett a második helyre. Korábban Palocsay Géza, a Jófogás.hu-t is üzemeltető Adevinta Classified Media Hungary Kft. ügyvezető igazgatója is szerepelt már a lista élén, és most sem maradt le az élmezőnytől, hiszen 2020-ban ő áll a dobogó harmadik fokán.
Bán Zoltán, a Portfolio.hu-t és a Pénzcentrumot is üzemeltető NET Média Zrt. vezérigazgatója tavaly óta tizenegy helyet javított, így idén ő lett a negyedik.
Az egyik újonc Dull Szabolcs, a Telex társfőszerkesztője, egyből az ötödik helyen debütált. Őt Bíró Pál, a Google magyarországi vezetője követi hatodikként, egyet előreugorva 2020-hoz képest. Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális és üzletfejlesztési igazgatója is javított, a tavalyi tizedik után most a hetedik helyet ítélte neki oda a szakmai zsűri, mellyel az egyetlen női szereplő a Top 10-ben.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Novák Péter következik nyolcadikként, aki a Dentsu Hungary CEO-ja, amely egy globális kommunikációs ügynökségi hálózat része. Pető Péter, 24.hu főszerkesztője kilencedik lett, négy helyezést rontott tavalyhoz képest. A tizedik helyet Martis István, a Profession.hu online állásportál ügyvezető igazgatója szerezte meg, aki a tavalyi szünet után újra visszatért a Top 25-be.
Kettős sikerek
A mostani, 2021-es összeállításban négy olyan cégcsoportot is szerepel, amit több szakember is képvisel a Top 25-ben. Ilyen például az Indamedia, ahonnan Ziegler Gábor is felkerült a listára, ő a vállalatcsoport társtulajdonosa, illetve vezérigazgatója, de a Top 25-ben szerepel Starcz Ákos is, aki az Indamedia érdekeltségébe tartozó Index.hu Zrt. vezérigazgatója.
A Central Médiacsoport háza tájáról láthatjuk a listában Pető Pétert, a 24.hu főszerkesztőjét és Szigeti Péter lapigazgatót is. A Magyar Jeti Zrt.-től Uj Péter, a 444.hu főszerkesztője, valamint Kardos Gábor vezérigazgató szerepel a Top 25-ben, míg a Telextől mind a két főszerkesztő képviselteti magát a listán.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








