Az örökzöld retro játékokon túl minden évben rengeteg újdonság jelenik meg, amelyet nehéz nyomonkövetni és a kínálat is egyre csak nő. Megkönnyítjük a választást.
Összesen 496 mozijegyet, a két évvel ezelőtti szám mintegy ötszázadát vásárolták a magyarok a mozik november óta első hétvégéjén. A toplistára így 100 néző alatti filmek is felkerültek, de akadt olyan vetítés is, amit tizen sem láttak.
Összesen 496 mozijegyet vásároltak Magyarország területén május első hétvégéjén, egyben a november óta első első olyan napokon, amikor nyitva tarthattak a mozik – számolt be róla a Filmforgalmazók Egyesülete összesítéséből. A rekordalacsony számhoz azon túl, hogy kizárólag védettségi igazolvánnyal látogathatóak a mozik az is hozzájárulhatott, hogy a legtöbb multiplexet üzemeltető, legnagyobb hálózat még zárva tart, ráadásul egyelőre még csak egyetlen egy új filmet mutattak be.
A heti mozis nézettségi toplista első helyére 108 nézővel: ezt a számot a Boszorkányok című, 26 hete bemutatott film került. A filmet országos szinten összesen hét vásznon vetítették. A toplista második helyére a 27 hete bemutatott Trollok a világ körül című animációs film került, 78 nézővel, harmadikra pedig a 41 hete bemutatott Scooby, 83 nézővel(a toplista mozijegyek árai és nem a látogatottság alapján rangsorol).
Az összesen vetített 12 film közül a Greenland - Az utolsó menedék volt a legkevésbé népszerű.Az összesen egyetlen teremben vetített akciófilmre mindössze kilenc néző volt kíváncsi.
Éredekesség, hogy 2019-ben a május 2-i hétvégén több mint 227 ezren voltak moziban, tehát majdnem 500-szor annyian, mint idén ugyanakkor. Lesz tehát mit behoznia a moziknak és filmforgalmazóknak, ha talpra akarnak állni a pandémia után.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








