A Fővárosi Közgyűlés elfogadta Budapest 2026-os költségvetését és a jövő évi folyószámlahitel-keretről szóló szerződést.
Illegálisan árultak tűzijátékot egy budapesti parkolóban, a két férfit előállították a járőrök - közölte a Budapesti Rendőr-főkapitányság (BRFK) vasárnap, szilveszter napján a rendőrség honlapján.
Az árusok a Gyömrői úton lévő egyik bevásárlóközpont parkolójában, egy autó csomagtartójából adtak el tűzijátékokat. A XVIII. kerületi járőrök igazoltatták a két férfit, akik ezt követően elmondták, tisztában vannak azzal, hogy ezeket a termékeket nem árusíthatják.
A rendőrök mindkét férfit előállították, az autójukban talált tűzijátékokat pedig lefoglalták. A lefoglalt 42 csomag tűzijáték súlya csaknem 70 kilogramm, hatóanyag-tartalmuk az előzetes adatok szerint eléri a 13 kilogrammot.
A két budapesti férfi ellen szabálysértési eljárás indul.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








