A két termék kedvező áron kínál célzott meleget azoknak, akik fáznak, ülőmunkát végeznek vagy izomfájdalommal küzdenek.
Várhatóan idén már nem lesz roham a tüzéptelepeken, ahogyan a kályhák iránti kereslet is visszaesett. Bár sokan tavaly télen jöttek rá, hogy nem bírnak az elszálló rezsiszámlákkal, a több százezres kiadást csak kevesen engedhetik meg maguknak.
Egy évvel ezelőtt jelentős roham indult a kályhákért, miután kiderült, hogy a rezsicsökkentés szabályainak változása miatt jelentősen elszállhatnak a gáz- és villanyszámlák. A tavalyi, a kályhák eladása szempontjából rekordév azonban már biztosan nem fog megismétlődni – írja a novekedes.hu. Tavaly pillanatok alatt elfogytak a kályhák az üzletekből, ezután a használtpiacon elérhető eszközöket is gyorsan felvásárolták.
Emiatt a tavalyi év során tulajdonképpen már a kályhaszezon kezdete előtt az véget is ért, mert minden készlet kifogyott. Mindez természetesen maga után vonta az árak elszállását is. Az idei fűtési szezon azonban nyugodtabb lesz – az energiaárak mérséklődtek, a tűzifáé pedig megmaradt a tavalyi árszinten, illetve bizonyos fajok esetében még csökkent is.
A meghatározó kemény tűzifák – akác, tölgy, gyertyán, cser, kőris – nettó ára 30 ezer forint körül mozog köbméterenként, az akác néhol drágább valamivel. A tüzelési célra szintén használható lágy fák – nyár, nyír, éger – olcsóbbak, ezek 20-22 ezer forintba kerülnek köbméterenként, ugyanakkor a fűtőértékük is csekélyebb.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








