A Magyar Nemzeti Bank 540 millió forint bírságot szabott ki a TheGroup One Zrt.-re.
Még a becsüsök is bedőltek az elmúlt évek egyik legnagyobb csalásának. Rengeteg kamuarany karikagyűrű lehet a magyar a zálogházakban.
Még mindig fellelhetők a piacon arannyal vastagon bevont, lemezelt karikagyűrűk, amelyekkel sikerült megtéveszteni a kevésbé rutinos becsüsöket és a zálogházakban minden bizonnyal még sok ilyen karikagyűrű lehet - hívja fel a figyelmet a Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal.
A gyűrűk tömege 4-6 g-os, melyek belső része ezüst. Jellemző rájuk az 585-ös beütés. Minden esetben, amikor nincs rajtuk fémjel, de van finomsági jel - vagy egyik sem - alapos vizsgálatok szükségesek.

A gyűrűt féldomború húzóvason áthúzva készíthették, a felületén anyag hibák is vannak, amelyek a készítés során keletkeztek. Jól láthatóak még az összeillesztési és forrasztási nyomok is. Reszeléssel csak akkor látható, hogy a gyűrű belseje ezüst, ha legalább 0,3-0,5 mm mélyen vizsgáljuk a tárgyat.


-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








