Élesbe fordul a szilveszteri extra nyereményjáték: a december 20-án estétől megvásárolt Ötöslottó szelvények már érvényesek lesznek a Szilveszteri Szuperlottóra.
TOP10 májusi kvíz: lássuk, kifognak-e rajtad legjobb töri, földrajz, vagy irodalmi kvízeink
A Pénzcentrumon napról napra megjelenő kvízek számos különböző, izgalmas aspektusból közelítik meg a magyar- és a világgazdaságot. Vannak azonban olyan történelem kvízek, irodalmi kvízek vagy éppen földrajz kvízek, amelyek azon nyomban felkerülnek olvasóink TOP10 kvíze közé. Nézzük, melyik volt a legjobb, legnépszerűbb irodalmi kvíz, történelem kvíz, földrajz kvíz vagy más kvíz, amelyeket a legtöbben kitöltöttek májusban!
A Pénzcentrum kvízek május során is napi rendszerességgel jelennek meg, minden alkalommal próbára téve olvasóink gazdasági tudását és általános műveltségét. Most összegyűjtöttük, melyik az a TOP10 kvíz, ami a legtöbb olvasót beszippantotta - akad köztük töri kvíz, földrajz kvíz és irodalmi kvíz is. Ha eddig még nem tetted meg, töltsd ki legnépszerűbb kvízeinket te is, tedd próbára tudásod vagy tanulj ma is valami újat!
TOP10 kvíz: ezek voltak a legjobb kvízek májusban
- Kvíz: Megy még a földrajz? Nincs mentség arra, ha ezt nem tudod az európai szomszédos országokról!
- Kvíz: Neked rémlik, mit csinált a szatócs, a tímár, a varga? Mennyit tudsz a régi magyar szakmákról?
- Kvíz: Ismered Budapest kerületeit? Ezen a teszten a tősgyökeres fővárosiak is könnyen elhasalnak
- Kvíz: Te is igazi ezermester vagy, minden szerszámot ismersz? Tedd próbára a tudásod mai kvízünkön!
- Kvíz: Szeretsz nosztalgiázni? Lássuk, mennyire emlékszel a '90-es és 2000-es évekre!
- Kvíz: Nagy horgász vagy, könnyen felismered a hazai halfajokat? Lássuk, átmennél-e a horgászvizsgán!
- Kvíz: Te is igazi Star Wars-fan vagy? Lássuk, hitvány tudásod vetekedhet-e a sötét oldal hatalmával!
- Kvíz: Mennyit tudsz Szegedről? Ezekre a kérdésekre, csak a legjártasabb turisták tudják a választ
- Kvíz: Te átmennél ma a matematika érettségin? Ezen a 10 egyszerű feladaton sokan elhasalnának!
- Kvíz: Jólesne egy nagy pohár, jéghideg Coca Cola? Fogadjunk, ezt nem tudtad kedvenc üdítőitalodról!
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








