Rendszeresen teázol, szívesen fogyasztod akár kávé helyett is? Töltsd ki a Pénzcentrum mai kvízét és mutasd meg nekünk, mennyit tudsz a világ leghíresebb teafajtáiról!
Kvíz: Szereted a magyar apátsági söröket? Most tesztelheted, mennyit tudsz róluk valójában!
Február 2-án ünnepeljük a szerzetesek világnapját. Miért érdekes ez? A szerzetes szó hallatán rögtön egy csuhába öltözött férfi alak ugrik be a legtöbb embernek, pedig nem is gondolnánk, de vannak női szerzetesi rendek is Magyarországon. Kevés szó esik erről, pedig, ami még meglepőbb lehet, hogy sokkal több női szerzetes rend van hazánkban, mint férfi. Milyen termékeket készítenek a legismertebb szerzetesrendek? Mit mondanak a feljegyzések, mikor főzték az első sört a Pannonhalmi Főapátságon? Milyen gyógynövényből készít sört a Tihanyi Bencés Apátság? Ha te is kíváncsi vagy a helyes válaszokra, töltsd ki a Pénzcentrum mai kvízét és válaszolj frappáns kérdéseink.
Kvíz: Szereted a magyar apátsági söröket? Most tesztelheted, mennyit tudsz róluk valójában!
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








