A német adóhatóság által állítólag 7,4 millió dollárért megvett CD igen jó befektetésnek bizonyult, a rajta lévő adatok alapján ugyanis eddig több mint 41 millió dollárt sikerült beszedni 163 gyanúsítottól.
Eddig 91-en ismerték el, hogy adóelkerülés céljából Liechtensteinben tartották pénzüket, ők eddig összesen 41,2 millió dollárt fizettek be, az összeg azonban naponta igen szépen emelkedik - derül ki a legfrissebb híradásokból.
Az óriási vihart kavaró akció hatására már 72-en önként jelentkeztek a német adóhatóságnál, hogy lerónák kötelezettségüket.
A gyanúsítottak állítólag liechtensteini alapítványokba tették a pénzüket, így összességében a tőkén és a hozamon keresztül jelentős adót kerültek el Németországban.
Az eredményeken felbuzdulva már a brit, a francia, az olasz, a spanyol, a kanadai és az amerikai adóhatóságok is együttműködnek német kollégáikkal, egyes információk szerint ugyanis a CD-n szereplő 1400 névből "csak" 600 német.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








