A miniszterelnök a legutóbbi blogjában beszámol, hajdani EFOTT-os kalandjairól, számot ad arról, hogy mely oldalakat látogatja a Neten és, hogy menni kell az úton (Ő megy is).
A miniszterelnök a legutóbbi blogjában beszámol, hajdani EFOTT-os kalandjairól, számot ad arról, hogy mely oldalakat látogatja a Neten és, hogy menni kell az úton (Ő megy is).
A blog legelső részében, Gyurcsány Ferenc, bevallja, hogy olvassa a bejegyzéseket: "A helyzet nagyjából a következő: általában három ablak van nyitva a számítógépemen folyamatosan: az egyik, amelyen az árfolyamok, részvényindexek alakulását kísérem figyelemmel. A másik, amely egy összefoglaló hírportál, hogy lássam, hogy milyen hírek jönnek, a harmadik pedig az amőba. Napjában négyszer, ötször, hatszor ránézek arra, hogy mi is történik. Ha igen nagy a rohanás, akkor az amőbát kihagyom a sorból."
Ezt követően a kormányfő kihangsúlyozza, hogy "Tovább kell menni azon az úton, amely az elmúlt 15 év nagyon világos trendje, amely a szociál-demokratizálódás és az erős hazafias karakter, ugyanakkor a modern európai nyitottság útja."
Majd a napló végén megtudhatjuk, hogy valaha Ő is az EFOTT szervezésével bontogatta a szárnyait: "rohanok az EFOTT-ra, a Balaton partjára. Én magam is részt vettem az EFOTT-okon éveken keresztül, sőt, talán szerveztem is egy időben. Nyilván más volt 20 vagy 25 évvel ezelőtt ezeknek a hangulata, mint ma. Ezek ilyen szókimondó, helyenként pörlekedős informális fórumok, időnként több, máskor kevesebb direkt párpolitikai felhanggal. Hiller Istvánnal megyek, bő egy órás fórumunk van Zamárdiban. Nyilván sok vita lesz az országról, felsőoktatásról, fejlesztési részhozzájárulásról, de hát hívjuk nyugodtan tandíjnak. Szerintem az a normális, hogy az oktatási miniszter és a miniszterelnök is különösebb előkészítés, szervezés vagy rászervezés nélkül találkozik az egyetemistákkal, akik persze nem különösebben válogatják meg szavaikat. "
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








