Pannonplast: középpontban az értékteremtés és az értékesítés- Honnan jön a költségcsökkentés
Orbán Krisztián, a Pannonplast stratégiai igazgatója hosszan vázolta a társaság stratégiáját ( a prezenzáció letölthető lesz a portfolio.hu-n), a tagvállalati szinten végrehajtott reformok után rátért az értékesítésre. Az egységes társasági forma (az eddigi holdingszerkezet helyett) egységes értékesítéssel párosul, mind árazás, mind ügyfélszerzés terén.
A Pannonplast 2006-ra 1 milliárdos kötségcsökkentést tervez (gondoljuk közvetett)
A központi szellemi alkamazottak terén 15%-os leépítés lesz. (2003 2.6 mrd Ft)
A fizikai alkalmazottak terén 10%-os csökkenés várható (2003 10%)
Az igénybevett szolgáltatások terén 10%-os csökkenés (2003: 3.3 mrd) várható
Az ELÁBÉ és amroztizáció 2.2%-kal csökkenhet.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


