Bár egyelőre tényként 100%-osan nem fogadhatjuk el, de erősen úgy néz ki, hogy Soros György kiszáll saját maga által a legrosszabb befektetésének tartott üzletéből. A Financial Times már tényként kezeli a Svyazinvest 25%-os részének eladását, a Reuters úgy tudja, még csak ajánlatott kapott rá. Szó mi szó, Soros csúnyán ráfaragott...
A story ott kezdődött, hogy egy Soros által vezetett konzorcium 1,875 millió dollárt fizetett a Svyazinvest 25%-os csomagjáért még 1997-ben. Az orosz nemzeti távközlési óriásban történt szerepvállalást az indokolta, hogy Soros a társaság többi részének privatizációjára számított. A privatizációt természetesen az orosz válság elfújta, de az állami szándék a piac feltámadásával sem élénkült újra, az eladási határidő egyre csúszik.
Soros valószínűleg ezért döntött a kiszállás mellett. A Financial Times szerint a 25%-os Svyazinvest csomagot 700 millió dollárért vette meg Len Blavatnik, egy New York-i milliárdos, a Reuters úgy tudta, hogy eddig csak egy 600-650 millió dolláros ajánlatig jutottak el.
Ha befektetés időértékét nem vesszük figyelembe, a veszteség még úgy is meghaladja az 1 milliárd dollárt, s történt mindez úgy, hogy az üzlet 1997-ben még rendkívül reálisnak tűnt.
Forrnak az indulatok a diákbérek körül: valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak az idősebbeknél?
Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza