Synergon az IP telefónia mellett

Pénzcentrum
2004. március 11. 10:23

A Nemzeti Információs Infrastruktúra Fejlesztési Iroda (NIIFI) és a Synergon Informatika Rt. megállapodást kötött, miszerint az egymás közötti telefonforgalmat a nyilvános Internet hálózaton keresztül bonyolítják. A megállapodással mindkét fél hitet tesz a VoIP technológia kiforrottsága mellett, mivel aktív szerepet kívánnak játszani a VoIP technológia elterjesztésében és az információ-technológia nyújtotta társadalmi, gazdasági előnyök kiaknázása érdekében.

A gazdaságos telefonkapcsolat

A NIIF és a Synergon közötti üzleti kapcsolat 2000-ig nyúlik vissza, amely az NIIF IP hálózat technológiai rekonstrukciójával kezdődött, amelyet sikeres pályázatok révén további fejlesztések követtek. Az NIIF VoIP rendszerbe bekapcsolt intézmények egymás közötti telefonbeszélgetéseire az NIIF szolgáltatása 2003. márciusa óta elérhető el; 2003. július eleje óta - garantált minőséggel - a hagyományos telefonszolgáltatók rendszereit is elérik az NIIF intézmények.

Tétényi István, a NIIF műszaki tanácsának elnöke szerint: "Mára realitás a hang és adatkommunikáció integrációja. Elhárultak a szabályozási és műszaki akadályok az intézményi telefonközpontok közvetlen összekapcsolása elől. A végfelhasználó intézményeknél jelentős megtakarítást lehet elérni a Voice over IP (VoIP) technológia alkalmazásával. Az NIIF Program keretében kifejlesztett rendszer az ország legnagyobb VoIP hálózata, amelyhez 35 nagy közintézmény - kutatóintézet, egyetem, közgyűjtemény - kapcsolódik. Az NIIF VoIP hálózat biztosítja, hogy az NIIF Intézmények költséghatékony módon telefonáljanak belföldi és külföldi partnereikkel. Ezért tekintjük referencia értékűnek a Synergonnal kötött közvetlen telefonkapcsolatot biztosító megállapodást. A kialakított konstrukciót példának szánjuk minden tagintézményünk, piaci szereplő és közintézmény számára."

Az Internet alapú beszédátvitel a hagyományossal teljesen egyenértékű telefonkapcsolatot valósít meg a nyilvános Internet hálózaton keresztül. Az NIIF és a Synergon nyitottak további intézményekkel való közvetlen VoIP kapcsolat kiépítésére. A Synergon által alkalmazott és szállított szoftver-rendszer biztonságos hangátviteli kapcsolatot biztosít a nyilvános Internet és a vállalati telefonhálózat között, legyen az Cisco Callmanagerrel vagy hagyományos telefon alközponttal kialakított rendszer. A szállított szoftver a Deverto Call Agent a Deverto magyar fejlesztésű terméke

HR BLOGGER
hrbonbon  |  2021.06.22 14:01
Article written by Olivier Legrand, Managing Partner AIMS International Belgium & Global Practice Le...
perfekt  |  2021.06.22 08:10
Valószínűleg már senkit nem lep meg, hogy a nyári meleggel együtt érkezik az adótörvény csomag, amel...
hrdoktor  |  2021.06.21 05:58
A szemek alatti karikák a legtöbb embernél nem csak a genetikával, hanem az életmóddal is összefügge...
legacykft  |  2021.06.18 18:55
Az elmúlt évek munkaerőpiaci helyzetéből kifolyólag jellemzően olyan kérdések foglalkoztatták a cége...
ajovomunkahelye  |  2021.06.17 09:16
Hogyan alakult a munkavállalói elkötelezettség a járvány kitörésétől kezdve? Az első hullámban még m...
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2021. június 25. péntek
Vilmos
25. hét
Június 25.
Vitiligo világnapja
Június 25.
Barlangok napja
Június 25.
Tengerész világnap
EZT OLVASTAD MÁR?