A világ legnagyobb sörgyártó társasága jönne létre, amennyiben sikerre vezetnének a dobogó 3. helyét elfoglaló Interbrew és az 5. AmBev közötti állítólagos tárgyalások. Az esetleges új cég 10%-kal több sört értékesítene, mint az eddig piacvezető Anheuser-Busch. A fúzió összértéke 23 milliárd dollár lenne.
Bár számos elemző szkeptikus a fúziós pletykák tekintetében, de a WSJ információi szerint a piacon terjedő híreknek van valóságalapjuk. Az Interbrew az utóbbi egy évben elzárkózott a hatalmas nemzetközi felvásárlásoktól, most azonban a dél-amerikai sörpiac gyöngye, az Ambev a cél. A brazil sörgyártó az ország 80 millió hektoliteres sörértékesítésének kétharmadát adja. A cég értékét fokozza, hogy Dél-Amerikában nő a sörfogyasztás, miközben Európában és az USA-ban a trend lefele mutat. Az Interbrew 20 országban van jelen és 100 millió hektoliter sört értékesít évente.
Egyes vélemények szerint, amennyiben a tárgyalások konkrét cselekvésekre változnának és az Interbrew ajánlatot tenne, a rivális Anheuser-Busch azonnal ellenajánlattal élne.
Az esetleges új cégben valószínűleg 30%-ot kapnának az Ambev részvényesei, miközben az Interbrew tulajdonosai 70%-kal részesednének. Az üzlet ellen a szkeptikusok két ellenérvet hoznak fel. Egyrészt az Interbrew 65%-a egy család tulajdonában van, akik nem szívesen adnák fel 50% feletti tulajdonrészüket, másrészt a Beck’s megvétele után az Interbrew elzárkózott a további tranzakcióktól.
Ha már az AmBevnél tartunk... A társaságról érdemes tudni, hogy amellett Brazilia egyik legjobban elismert menedzsmentjével rendelkezik, 2001-ben jött lére fúzióval. Joggal megkérdezheti akárki, hogy a versenyhivatal miért engedélyezte a tranzakciót. A válasz egyszerű, az AmBev a nemzeti érzelemre játszott, egy brazil multit vázolt fel, amelyet értékeltek a szabályozók.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Franciaországban minden templom elé rendőri erőket vezényelnek a húsvéti ünnepekre
- Ünnepi műsorok az InfoRádióban – Arénák
- Teljes a patthelyzet a bécsi repülőtéren
- Kiderült, mikor választják meg az új Nemzet Színészét
- Nestlé-vezérigazgató a Boci csoki eladásáról: nincs miért aggódni, marad a megszokott, kiváló minőség
- Megnyílt a Nyugati pályaudvaron a felújított keresztaluljáró