Veszteséges lett 2003-ban a Cesky Telecom. Ez közel 10 éve nem fordult elő a cseh nemzeti távközlési társaságnál. A nagymértékű leírások és pénzügyi tételek miatt elszenvedett veszteség önmagában még nem lenne probléma, azonban a cég a verseny hatására gyenge EBITDA értéket tudhat magáénak. Az EBITDA azon kívül, hogy alulmúlta az elemzői várakozásokat, értéke a leggyengébb lett az elmúlt 5 évben.
A Cesky Telecom vesztesége 1.8 milliárd koronára rúgott, miközben EBITDA-ja közel 10%-kal 23.8 milliárd koronára esett vissza. Az árbevétel 2.6%-kal 51.5 milliárd koránára esett.
A gyenge eredmény ellenére a cseh társaság továbbra is jó cash-flow generáló képességgel rendelkezik, így semmi sem veszélyezteti a magas osztalékfizetést.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








