A hirdetői szempontból nem túl aktív januári időszakban 1 milliárd forintot megközelítő bevételt ért el a TV2.A kereskedelmi csatorna pontosan 947.8 millió forintot könyvelhetett el januárban, ami 16 százalékos növekedést jelent a tavalyi év hasonló időszakához képest - írta a Kreatív Online.
A teljes igazság kedvéért fontos hozzátenni, hogy a bevételi struktúrának megfelelően a fenti összeg tartalmazza a televízió teljes bevételét, ami a reklámszpotok és a szponzorálás esetében az ügynökségi jutalék értékét is magában foglalja.
Várdy Zoltán, a TV2 kereskedelmi igazgatója az év eddigi tapasztalatairól elmondta: "Az éves tárgyalások kimenetele és a januári eredmény is azt igazolja, hogy a hirdetők értékelik a TV2 tervezhető kereskedelmi struktúráját. Biztos vagyok abban, hogy az év hátralévő részében ez a
kiszámítható rendszer, és az alternatív médiafelületeken zajló integrált marketing tudatos alkalmazása támogatni fogja ügyfeleink marketing céljainak megvalósulását"- tette hozzá.
A konkurens RTL Klub is várhatóan napokon belül nyilvánosságra hozza januári bevételeit.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
A Fekete pont című film kampánya hatalmas sikert aratott a Brancs közösségi finanszírozási platformon, amely minden előzetes várakozást felülmúlt.
A legkisebbek számára is érthetővé és elérhetővé tenné a tudományt a korábban a NASA-ban is dolgozó Hargitai Henrik bolygó- és felszínalaktan-kutató.
72 csapat regisztrált arra a befektetői pitch versenyre, amelynek döntőjét augusztus 3-án rendezik Budapesten a IV. Mindset Meetup keretében.
-
Rohamosan csökken a hazai borfogyasztás, de a szakértőknek van megoldásuk a helyzetre
A klímaváltozás sem könnyíti meg a borászatok dolgát.