Az AGB Hungary felmérése alapján a megszokott vállalatok (Procter&Gamble, L'Oreal, Unilever) mellett a hitelintézetek közül a Raiffeisen és a K&H Bank is bekerült a hirdetésre legtöbb pénzt áldozó társaságok közé az év első hónapjában.
A hitelintézetek feltűnése részben az emelkedő betéti kamatok jelentette ösztönzőerő kiaknázásához köthető, illetve egyedi jellemzőkkel magyarázható.
Akárcsak a tavalyi év egészét tekintve, idén is a Matáv-csoport és a Westel igen előkelő helyen áll, a mobilszolgáltatók közül a Pannon költött a legkevesebbet.
Beszámolók szerint az 1-3 éves korosztály 25%-a - tehát minden negyedik gyermek - elutasít valamilyen ételt, és sokuknál óvodás, általános iskolás korban is fennáll még a probléma.
Az egyre népszerűbb finanszírozási forma itthon is gyorsan terjed, egyre többen ismerik és használják.
Bár sokat fejlődött az utóbbi években a hazai startup ökoszisztéma, még egy nagyságrenddel, szinte minden fontos mutatóban le van maradva a régiós élvonaltól.
A 120 fős tulajdonosi közösség mellé most Balogh Petya cége is beszállt a Brancs közösségi finanszírozási platformba.
- Hernádi Zsolt: most elképesztő pazarlás zajlik
- Jelentős, globális kémtalálkozó volt Szingapúrban
- Galambos Lajos újra reménykedhet, gondozóra lehet szüksége
- Orbán Viktor is tárgyalt a Roszatom vezetőjével - fotó
- Lantos Csaba: Sok nyugati ország egy másikra cserélte a függőséget
- Nem mindennapi csodát vehet féláron a NAV-tól - fotó
Sustainable World 2023
Portfolio Balaton Business Forum 2023
BUDAPEST - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


