Az AGB Hungary felmérése alapján a megszokott vállalatok (Procter&Gamble, L'Oreal, Unilever) mellett a hitelintézetek közül a Raiffeisen és a K&H Bank is bekerült a hirdetésre legtöbb pénzt áldozó társaságok közé az év első hónapjában.
A hitelintézetek feltűnése részben az emelkedő betéti kamatok jelentette ösztönzőerő kiaknázásához köthető, illetve egyedi jellemzőkkel magyarázható.
Akárcsak a tavalyi év egészét tekintve, idén is a Matáv-csoport és a Westel igen előkelő helyen áll, a mobilszolgáltatók közül a Pannon költött a legkevesebbet.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


