Az OTP Jelzálogbank lakossági befektetők részére kibocsátott jelzálogleveleinek jegyzése a közelmúltban lezárult. Az első, magánbefektetők részére szervezett jegyzés sikere már a két hetes jegyzési időszak első napjaiban felülmúlta a kibocsátó előzetes várakozásait, illetve visszaigazolta az OTP Bank lakossági termékpalettája bővítetésére vonatkozó döntés üzleti megalapozottságát.
A dematerializált, névre szóló, 1 éves futamidejű, évi 11.25 százalékos kamatozású értékpapírra a jegyzési időszak alatt több mint 7,000 lakossági befektetőtől, mintegy 15 milliárd forint össznévértékű jegyzés érkezett, melyet a kibocsátó teljes egészében elfogadott, allokációra nem került sor.
A jelzáloglevelekkel hamarosan kereskedni lehet a Budapesti Értéktőzsdén, ugyanis az értékpapírok másodlagos piaci likviditásának biztosítása céljából a kibocsátó kezdeményezte a jelzáloglevelek tőzsdei bevezetését.
Tekintettel a lakossági ügyfelek részére kibocsátott jelzáloglevelek forgalomba hozatalának sikerére, az OTP Jelzálogbank várhatóan március elejétől, magánbefektetők részére újabb jelzáloglevél jegyzést indít.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








