A K&H Bank sajtóosztálya a tegnapi, bank által publikált gyorsjelentésünkben jelzett kérdéseinkre szerkesztőségünkhöz eljuttatta a magyarázatokat.
A nettó jutalékbevételek csökkenésére vonatkozó indoklás hiányában mi azt feltételeztük, hogy ez összefüggésben lehet a lízingcég expanziójával összefüggő jelentősen megnövekedett lízing jutalék fizetésekkel (mint a CIB esetében). Ezzel szemben a jutalék bevételek csökkenése arra vezethető vissza, hogy a pénzváltókra vonatkozó számviteli szabályok szerint a velük kapcsolatos bevételek a deviza árfolyam nyereség soron, a kiadások pedig a jutalék soron jelentkeznek. Ennek köszönhető a jutalékbevételek csökkenése és nincs köze a K&H Lízingcsoport teljesítményéhez.
A K&H Lízingcsoportnál zajló vizsgálatok esetleges későbbi veszteségeire vonatkozó feltételezésekkel szemben a bank - korábbi közleményeivel megegyezően - határozottan leszögezte, hogy a K&H Lízingcsoportnál folyó vizsgálatok nem érintik sem a társaság eredményét, sem pedig a mérlegét.
A sajtótájékoztatót hiányoló észrevételünkre válaszul a K&H képviselője arról tájékoztatott minket, hogy a bank közgyűlése után lesz sajtótájékoztató, melyen John Hollows-hoz az eredménnyel kapcsolatos kérdéseket közvetlenül fel lehet tenni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


