Czakó Ferenc, a Synergon elnöke ismertette a cég mai sajtótájékoztatóján a társaság stratégiai céljait, melynek alapjai változatlanok, azonban több konkrétum is megfogalmazásra került. Az elkövetkező 3 év stratégiai működési céljai: - a visszatérő bevételek súlyának 11%-ról 20-25%-osra való emelése; - a tanácsadási bevételek 7%-ról 15-20%-ra való növelése; - a határokon átnyúló projektek bevételének 1%-ról 5-10%-ra való emelése. Csoport szinten a cég évente 8-10%-kal kívánja bevételeit növelni az elkövetkező években, nettó eredmény hányadát 6, saját tőke megtérülését pedig 17% fölötti szintre kívánja emelni. Továbbra is stratégiai cél a bevételek szolgáltatás tartalmának további növelése, s ebbe illeszkedik az Atos Originnel kötött régiós stratégiai együttműködés is. A gyenge eredmények ellenére Czakó úgy véli, hogy a cég piaci részesedése tovább növekedett, és az ügyfelek megelégedése is emelkedett. A vállalat megítélése és pozíciója a menedzsment szerint jónak tekinthető. A gyenge eredmények ellenére Czakó úgy véli, hogy a cég piaci részesedése tovább növekedett, és az ügyfelek megelégedése is emelkedett. Jelentős kihívás azonban a cég számára a középvállalati kör kiszolgálása, a problémát az jelenti, hogy ez a piaci szegmens kereslet növekedése nem mutatott túlzottan nagy mértéket. Czakó elismerte, hogy az Officium nem váltotta be a cég várakozásait, a programot azonban a vállalat átdolgozza, tanulva a piac reakcióiból.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Olasz kiesési rangadó is lesz - sport a tévében
- Ekkora kártérítést kaptak a bicskei gyermekotthon igazgatójának áldozatai
- Dönerdiplomácia Törökországban: ezt sütötte ki a német elnök
- Zárt ajtók mögött próbálnak közeledni egymáshoz
- Nem túl biztatóak a foglalkoztatottsági adatok
- Moszkva nem finomkodik, kiutasít két diplomatát