Január 1.-től 5 terméket vezethet be az Egis folyamatosan a magyar piacra (zárójelben az adott hatástani terület éves magyarországi forgalma): Cydonin - antibiotikum (2 mrd Ft) Nofug - gomballenes (1.5 mrd Ft) Vasilip - koleszterin (6 mrd Ft) Pidezol - altató (500 m Ft) Adexor - szívgyógyszer a Serviertől (1.2 mrd Ft) Az első négy termék mindegyike potenciálisan export piacokra kerülhet. Az originális termék után az első három generikus termékek között szeretné látni a társaság ezen termékeket. Mindez az átlagosnál egy kicsit erősebb termékportfóliót jelent 2004-re. A legnagyobb piaca a Vasilip-nek lehet, a hatóanyag tavaly 6 mrd Ft-os forgalmat ért el (2002: 4 mrd Ft). Az Egis előtt már három generikus termék megjelent. Az Egis-szel együtt egy új generikus is megjelent. A magyar ár és támogatási rendszerről: Az OEP nem engedte a támogatott termékek emelését. Csökkenteni lehetett volna, de az Egis ezzel nem kívánt élni. A 90-100%-os termékek közül több drágább készítmény alacsonyabb kategóriába került besorolásra.
Az Egis a saját OTC termékei körében 2%-os áremelést hajtott végre (ez éves szinten 500 m Ft bevétel növekedést jelent).
Az új terápiás fix csoportok kialakítása a szív és keringési betegségek gyógyszereinél érintette az Egist:
ACE gátló - Coverex
Ca-antagonisták - Cordaflex
Mindez a Coverex esetében 200 Ft/hó emelkedést jelent. Az Egis reméli, hogy ezen változás semleges lesz. A Coverexs az Egis hazai vezérterméke.
Januárban az alacsony árú termékek esetében áremelést hajtott végre az Egis, mely éves szinten 700 m Ft árbevétel emelkedést jelent.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok
- Komoly meglepetést okozott az oszakai állatkert vízilova
- BL-negyeddöntő: egygólos előnyben a Veszprém
- Érkezik az újabb alaptörvény-módosítás – a nap hírei
- Drámai helyzetbe kerültek a hollandok
- Saját fiát szúrta hasba a kialakult vita hevében