2003 végére a német helyi hívások tekintetében immár 25%-os piaci részesedéssel rendelkeztek a Deutsche Telekom versenytársai, azaz egyetlen év alatt 7%-kal csökkent ebben az igen jövedelmező szegmensben a távközlési óriás uralma.
Mint ismeretes, a távolsági hívások piacán már 1998, a helyi hívások esetében viszont csak tavaly óta választhat más szolgáltatót a német lakosság. A lehetőséggel mindössze a fogyasztók 15%-a élt, amely alatta marad a Deutsche Telekom év eleji 20%-os becslésének.
Kai-Uwe Ricke a mai sajtótájékoztatón úgy vélte, hogy sikeres év áll a vállalat mögött: "két legfontosabb célunkat, az adósságállomány csökkentését és a profitabilitás visszaállítását sikerült teljesítenünk" - nyilatkozta a vezérigazgató.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
Portfolio Gen Z Fest 2025


