Pontosan három évvel ezelőtt zárt az október-decemberi időszaknál jobb negyedévet a Philips Electronics, amelyet a befektetők 3.2%-os azonnali árfolyam erősödéssel díjaztak.
A költségek sikeres leszorítása a bázishoz képest mindössze minimálisan gyarapodó árbevétel mellett is az üzemi eredményszint jelentős javulásával járt együtt, így a társaság részvényenként 0.46 eurós nettó eredményt ért el az egy évvel korábbi 1.2 eurós veszteséggel szemben.

Az erős negyedik negyedév hatására az év egészében a 695 millió eurós nettó profit felülmúlta, míg a 488 millió eurós üzemi eredmény alatta maradt az elemzői konszenzus várakozásának.

A chipgyártás és az elektronikai cikkek értékesítése jelentette a két húzóágazatot, a gyengülő dollár ellenére éves szinten valamelyest visszaeső, de így is várakozások feletti árbevétel ért el a társaság.

A következő 2-3 év távlatában csoportszinten 7-10% közötti üzemi eredményszinttel számol a Philips menedzsmentje, miközben a közvetett költségek terén további 250 millió eurós megtakarítás érhető el.

-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








