Az Öngondoskodás Alapítvány sajtótájékoztatóján kampányt hirdetett a lakossági megtakarítások növelése érdekében. A program központjában elsősorban a középiskolások és a felsőoktatásban tanulók állnak, akik egy felmérés szerint kiemelten érdeklődnek a pénzügyek iránt. Felmérések szerint a diákok háromnegyede szívesen elmenne pénzügyi szakkörre még tanítási idő után is. A pénzügyeket az idegen nyelv, az informatika és a matematika mögé, a negyedik helyre sorolták a megkérdezett diákok, annak tekintetében, hogy mit tekintenek alapvetőnek a jövőbeni érvényesüléshez. Az Alapítvány alapvető célja, hogy a pénzügyi alapismeretek elsajátítására már a középiskolai tanulmányok során nyíljon lehetőség, a diákok ugyanis sokkal szívesebben tanulnának pénzügyeket, mint az általános tárgyakat. Mindemellett a gazdaság jelenlegi mutatói is indokolják az efféle kezdeményezéseket. A statisztikák szerint a felnőttek 41%-a nem rendelkezik semmilyen megtakarítással, Magyarországon hiányzik a pénzügyi tudatosság és a takarékoskodás nem konkrét céllal történik. A megkérdezettek 65%-a tartja bankbetétben spórolt pénzét, a készpénz még mindig nagyon népszerű, amit 28%-os mutatója is igazol. Mindebből adódik, hogy mintegy 900 milliárd forintot tartunk otthon mindenféle hozam reménye nélkül. A befektetések harmadik legnépszerűbb típusa az életbiztosítás, 15%-kal, ezt követi az értékpapír 9%-kal, majd az önkéntes nyugdíjpénztár 7%-kal. Mindezek tükrében az alapítvány alapvető célja az ismeretszerzés a jelenlegi megtakarítási szokásokról, a megtakarítási formák iránti bizalom növelése, az ügyfelek tájékoztatása a lehetőségekről, illetve a hosszú távú gondoskodás, megtakarítás ösztönzése. A kiinduló elképzelést hűen tükrözi, hogy a tájékoztatót egy középiskola falai között tartották, kiemelve az előretekintő jelleget, az oktatás fontos szerepét. A kezdeményezés hátterében olyan neves támogatók állnak, mint az OTP, Concorde, Matáv, BÉT és a Synergon. A jelmondat a Hungária Biztosító régről ismert szlogenje: "Gondoskodom, tehát vagyok."
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Most bárki ajándékozhat személyre szóló dalt karácsonyra bármelyik szerettének. A SONG4U a mesterséges intelligenciát és személyes történeteket ötvözve készít egyedi dalokat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
-
Még több otthon juthat energiahatékonysági támogatáshoz (x)
Elindult a jelentkezés a Magyar Fejlesztési Bank megújult Energiahatékonysági Otthonfelújítási Programjára.
-
Kiváló minőségű pékáruk a Vela Pékségtől (x)
A Vela Pékség elhivatottsága a kiváló minőség iránt a KMÉ-védjeggyel is igazolást nyert.
-
Kiváló minőség jele a Nádudvari Élelmiszer Kft. termékein (x)
A Nádudvari Élelmiszer Kft. elkötelezett a kiváló minőség iránt – ezt bizonyítja a KMÉ-védjegy is.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


