"Nincs átmenet a hagyományos és a diszkont modell között" - Váradi József a Wizz Air múltjáról és terveiről
"Nincs átmenet a hagyományos és a diszkontlégitársaságok modellje között" - nyilatkozta a Népszabadságnak adott interjújában Váradi József, a Malév ex- és a Wizz Air jelenlegi vezérigazgatója.
Váradi szerint a hálózati légitársaságok prémium szolgáltatásokat nyújtanak - kényelem az utazás során, a városközponthoz közeli leszállópálya, gyors, közvetlen átszállás, garancia -, így üzemeltetésük természetesen jóval drágább, de célcsoportjuk és ezáltal utazóközönségük is más.
Elsődlegesen a levegőben töltött magasabb óraszám, a több ülőhely, a jobb kapacitáskihasználtság és a rendkívül olcsó internetes helyfoglalás miatt hatalmas a különbség: a szakember becslése szerint a hagyományos légitársaságok 150-200 eurós viteldíja helyett ugyanazon út 50 euróba kerül egy diszkontlégitársaság utasa számára.
Az egyre nagyobb versenyben a siker kulcsa a megfelelő üzleti terv mellett egy hiteles, jelentős gyakorlati tapasztalatokkal rendelkező, elismert menedzsment lehet.
"Megfontolt stratégia, a piac alapos ismerete és kitűnő összeköttetések szükségeltettek ahhoz, hogy a Wizz Air májustól megkezdhesse működését.
A társaság alapításához 20 millió Ft-os tőke állt rendelkezésre kezdetben, az első körben olyan befektetők szálltak be összesen 3 millió dollárral, akiknek személye önmagában is garancia lehet a sikerre. Ez tette lehetővé azt, hogy a tőkeemelés néhány héten belül lezáruló második körében az intézményi befektetők már 30-50 millió eurós nagyságrendben invesztáljanak."
A Wizz Air utaslétszám alapján már jövőre a régió legnagyobb légitársasága szeretne lenne, tíz év távlatában 50-100 repülőgép üzemeltetésével és évenként 20 millió utas szállításával kalkulál a menedzsment, amellyel tagja lehet a piacot uraló 3-5 európai légitársaság elit körének. Erre csak akkor lehet esély, ha néhány éven belül a régióban a lakosság 20-25%-a ül repülőre évente a jelenlegi 3-4% helyett...
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Ukrán erőműveket támadtak az oroszok, miközben Lavrov a biztonsági garanciákról beszélt
- Fábián László: nem elérhetetlen cél a kétszáz fős magyar csapat a párizsi olimpián
- Félhavi eső szakadt több hazai térségre
- Áprilistól nem vizsgálják, sért-e szankciót Észak-Korea
- Bondár a nyolcaddöntőig jutott Mexikóban
- Ha valamire, hát az eladásokra nem panaszkodhat a Volkswagen