Az ÁPV Rt. Igazgatósága csütörtöki ülésén alapítói határozattal elfogadja a Magyar Export-hitel Biztosító Rt. 2004-2006. évi stratégiai tervét. A dokumentum tartalmazza, hogy a MEHIB megteremti az EU által meghatározott, az állami hátterű export ösztönzési rendszer működtetésével kapcsolatos új feladatok (monitoring, jelentésszolgálat) ellátásához szükséges belső feltételeket. Tovább bővíti együttműködését az exporttámogatás állami intézményeivel, az Eximbankkal, az ITDH-val, a Corvinus Rt-vel, illetve a kereskedelmi banki szféra intézményeivel. A társaság stratégiai célja, hogy az időszak végére elérje a fedezetbevétel 79%-os és bruttó díjbevétel közel 53%-os növekedését.
Az Igazgatóság mai ülésén megtárgyalta és elfogadta a Dunaferr Rt. privatizációjával kapcsolatos Részvényértékesítési és Befektetési Megállapodás tervezetét. Egyúttal felhatalmazta az ÁPV Rt. vezérigazgatóját, hogy az Igazgatóság által kiadott irányelvek alapján folytasson további egyeztető tárgyalásokat a befektetővel, ezt követően pedig a privatizációs szervezet nevében írja alá a szerződést az ukrán-svájci Donbass-Duferco konzorciummal.
Mint ismeretes a konzorciumot 2003. december 23-án nyilvánította az ÁPV Rt. a privatizációs pályázat győztesének. A pályázati kiírás szerint a tulajdonba kerülés feltétele, hogy a befektető eredményesen zárja le a tárgyalásokat a Dunaferr társaság csoportnak hitelező bankokkal. A szerződés aláírására február végéig sor kerülhet.
Az Igazgatóság jóváhagyta a MAFILM Rt. 2004. évi üzleti tervét, amelyről a társaság rendkívüli közgyűlése dönt majd. A terv fő prioritásai: a privatizációra való intenzív felkészülés, a társaság ingatlanrészeinek korszerűsítése a filmszakmai célú hasznosítás és a bevételek növelése érdekében, valamint a jövedelmezőség javítása.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








