Mobiltelefonos banki szolgáltatásokra szóló szerződéssel 2003. szeptember 30-án kb. 400 ezer lakossági és 47 ezer vállalati ügyfél rendelkezett. A megelőző három hónap során a lakossági ügyfelek száma 24%-kal, egy év alatt pedig 86%-kal növekedett. A mobilbanki szolgáltatást igénybevevő vállalati ügyfelek száma egy negyedév alatt 11%-kal, 12 hónap alatt pedig 80%-kal nőtt. A mobilbanki ügyfelek száma mintegy 100 ezer fővel haladja meg az internetbanking ügyfelek számát.-áll a GKI, a Westel és a Sun közös felmérésében.
Jelenleg 15 bank nyújt mobiltelefonos, főleg SMS alapú pénzügyi szolgáltatást. Hat bank azonban már WAP-os felületen is elérhetővé tesz szolgáltatásokat, amely rendszer jobban megfelel az aktív tranzakciók (pl. átutalás) számára is.
A mobilbanki szolgáltatással rendelkező bankoknál a szerződéssel rendelkező lakossági ügyfeleik aránya kb. 7,9% volt a harmadik negyedév végén, míg a vállalati ügyfeleik 7,8%-a használta a mobiltelefont banki szolgáltatások igénybevételére.
A hitelintézetek várakozásai és a GKI becslése szerint 2003 végén több mint 420 ezer lakossági, illetve kb. 52 ezer vállalati ügyfél rendelkezett mobiltelefonos banki szolgáltatások igénybevételére vonatkozó szerződéssel.
2004 folyamán a GKI előrejelzése szerint a lakossági mobilbanking ügyfelek száma további 28%-kal emelkedhet, míg a vállalati online ügyfélkör ennél valamelyest gyorsabban 30-32%-kal nőhet.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


