Mindössze 884 forint választja el a gyakornokok és a tíz éve pályán lévő pedagógusok bérét – az előmeneteli rendszer így gyakorlatilag kiüresedett.
Bár csaknem ezermilliárd ment rá eddig, maguk a gyógyítók nem érzik, hogy javult volna az egészségügy helyzete a bérrendezéstől.
Több mint ötszázan töltötték ki azt a felmérést, amelyet Rékassy Balázs egészségügyi közgazdász indított múlt héten egy orvosszakmai portálon - erről ír a Népszava. A kutatás érdekes eredményre vezetett: a megkérdezett orvosok döntő többsége véli úgy, hogy a négy éve elkezdett, 900 milliárd forintot felemésztő egészségügyi bérrendezés csak nagyon korlátozott eredményt ért el.
A megkérdezettek több mint nyolcvan százaléka azt is érzi, hogy maga az egészségügy nem javult, sőt még romlott is - sokan vélik úgy, hogy "az a csoda, hogy még működnek a közszolgáltatások". Emellett több megkérdezett is mondta, hogy romlott az egzisztenciális helyzete a bérrendezés megkezdése óta, bár itt sokan vélik úgy, hogy javult az életüknek ez a része.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








