Aki még nem intézte el az év végi befizetést a megtakarítási számlájára, annak nem árt sietnie: már csak néhány munkanap maradt az évből.
Dr. Kincses Gyula 2019-től töltötte be a Magyar Orvosi Kamara (MOK) elnöki tisztjét, friss posztja alapján azonban távozik az intézmény éléről. Négy évvel ezelőtt a nyugdíjból tért vissza, most azonban visszatérne a nyugdíjas évekbe a bejegyzés szerint. Összegezte az elmúlt időszak eredményeit, és köszönetet mondott mindazoknak, akik ehhez hozzájárultak.
A MOK közösségi média felületén megjelent posztot, melyből kiderül, hogy távozik a szervezet éléről, Kincses Gyula kollégáinak címezte. "Bő négy éve az Újratervezés csoport hívására hagytam fel a nyugdíjas élettel, hogy közösen kezdjük el a Kamara megújítását, újraélesztését" - kezdte, kitérve az alapvető célokra, melyek a hivatás presztízsének megfelelő bér elérése, a hálapénz betiltása, a Kamara társadalmi presztízsének, súlyának, ismertségének helyreállítása, és a Kamara belső működésének korszerűsítése, átalakítása voltak. Az elnök értékelése szerint a két legfontosabb célkitűzést teljesítették, illetve a MOK-ot kihozták az árnyékból, a közélet és az egészségpolitika ismert és elismert szereplőjévé tették. "A szervezeti átalakításban is értünk el eredményeket, de egyrészt ez a munka koránt sincs kész, másrészt a kötelező tagság eltörlése mélyrehatóbb és felgyorsított változásokat követel" - tette hozzá.
Mindenkinek köszönöm azt, hogy szakmai életemet ezzel a szép küldetéssel zárhatom, és bár az elnökség tagjai egységesen maradásra akartak bírni, nem indulok a november 25.-i választáson. Úgy gondolom, hogy a Kamara következő éveiben a folytonosságot biztosító, de új, dinamikus, a tagokhoz közebb élő elnökre van szükség
- fogalmazott a posztban Kincses Gyula, aki szerint olyan elnöknek kell folytatni az eddigi munkát, aki
- megújítva, az új helyzethez adaptálva viszi tovább az elmúlt négy év munkáját,
- akire az árnyéka sem vetül a politikai kötődésnek,
- magas szintű orvos-szakmai ismeretekkel rendelkezik,
- a kollégák között él, személyes tapasztalásokból ismeri a tagok gondjait, problémáit.
"Köszönöm mindenkinek, aki az elmúlt négy évben akár támogatóan, akár kritikájával hozzájárult ennek a ciklusnak az eredményeihez. Én visszatérek a nyugdíjas életbe, de ha az új elnökség igényli szakmai segítségemet, akkor örömmel teszem azt. Vigyázzatok a Kamarára!" - zárta a posztot a MOK elnöke.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








