Mindössze 32 évesen elhunyt Nicholas Hum, a tokiói paralimpián bronzérmes ausztrál távolugró.
Itt az igazság Sebestyén Balázs feleségéről: halálhírből gyárt kattintásvadász cikket a bulvársajtó
"Szörnyű gyász: elhunyt Sebestyén Balázs felesége" címmel hozott le egy gyászjelentést a Bors. De nem az ismert műsorvezető családjában történt tragédia.
"Szörnyű gyász: elhunyt Sebestyén Balázs felesége" címmel hozott le egy gyászjelentést a Bors. Ám mint a cikkből kiderült, nem az ismert műsorvezető feleségéről van szó, hanem az UNI Győr női kosárlabdacsapatának edzője az ügy érintettje, akit szintén Sebestyén Balázsnak hívnak.
Tehát még egyszer: nem a híres műsorvezető családjában történt tragédia, hanem egy kosárlabdadző veszítette el feleségét, akit ugyanúgy Sebestyén Balázsnak hívnak. Így születik egy halálhírből kattintásvadász cikk. A hírt már a Ripost is átvette, hasonlóan megtévesztő címmel.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








