Felmondana a gödi gyerekorvos az oltásellenes szülők támadásai miatt, többen fenyegették és be is perelték. Szimpátiatüntetést tartottak mellette.
Az elmúlt heti összesített adatok alapján 3080 új fertőzöttet igazoltak, elhunyt 61 beteg. Jelenleg 483 koronavírusos beteget ápolnak kórházban, közülük 18-an vannak lélegeztetőgépen.
Az elmúlt heti összesített adatok alapján a beoltottak száma 6 409 451 fő, közülük 6 195 684 fő a második, 3 875 291 fő a harmadik, 298 288 fő már a negyedik oltását is felvette.
A kormányzati portál szerint az elmúlt héten összesen 3080 új fertőzöttet igazoltak, ezzel a járvány kezdete óta összesen 1 917 777 főre nőtt a beazonosított fertőzöttek száma. Az elmúlt héten elhunyt 61 többségében idős, krónikus beteg, így az elhunytak száma 46 507 főre emelkedett.
A gyógyultak száma folyamatosan nő, jelenleg 1 841 731 fő, az aktív fertőzöttek száma pedig 29 539 főre csökkent. Jelenleg 483 koronavírusos beteget ápolnak kórházban, közülük 18-an vannak lélegeztetőgépen.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








