Az elmúlt időszakban ismét a figyelem középpontjába került az arany, mint jegybanki tartalékeszköz,
Újabb vakcina vizsgálatok zárultak, most a 12-15 éveseket figyelték, akik megkapták a Pfizer védőoltásá, ami, a vizsgálatok alapján, hosszú távú védelmet nyújt a tiniknek is.
A 12-15 éveseknek bedott koronavírus elleni Pfizer-vakcina hosszú távú védelmet nyújt a tinédzserek számára – közölte a gyártó hétfőn. A cég szerint hét nappal azután, hogy beadták a második dózist, már 100 százalékos a vakcina hatékonysága, a vizsgálatok szerint pedig ez négy hónapon át így is marad – számolt be róla a Reuters.
Az elmúlt hónapokban a vállalat mintegy 2228 önkéntest vizsgált meg kutatása során. A mostani eredmény előremozdíthatja majd a vakcinák felhasználására beadott kérelmeket az Egyesült Államokban, valamint a világ más részein egyaránt.
A 2228 résztvevő közül összesen 30 embernél figyeltek meg Covid-tüneteket, ám mindannyian a kontroll-csoporthoz tartoztak. Mindez azt jelenti, hogy a vakcina a 12-15 éves korosztályban 100 százalékos hatékonyságú – jelentette ki a vállalat.
A legnagyobb kockázatot ebben a korcsoportban az esetleges szívizomgyulladás kialakulása jelenti, ám a vállalat tanulmánya szerint ennek az előfordulása olyan alacsony, hogy az oltás pozitív hatásai messze túlszárnyalják a lehetséges rizikót.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Férfi vízilabda ob I: szépített az alsóházi párharcban a Miskolc
- Dráma Donald Trump bírósági tárgyalása előtt
- Itthon még nem engedélyezik, külföldön már hódít az erkélynapelem
- Gyászol a Diósgyőr focicsapata és szurkolói - elhunyt Tatár György
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen