Az amerikai Élelmiszer- és Gyógyszerügyi Hatóság a legsúlyosabb, úgynevezett fekete dobozos figyelmeztetés elhelyezését fontolgatja a Covid–19 vakcinák dobozán.
Újabb vakcina vizsgálatok zárultak, most a 12-15 éveseket figyelték, akik megkapták a Pfizer védőoltásá, ami, a vizsgálatok alapján, hosszú távú védelmet nyújt a tiniknek is.
A 12-15 éveseknek bedott koronavírus elleni Pfizer-vakcina hosszú távú védelmet nyújt a tinédzserek számára – közölte a gyártó hétfőn. A cég szerint hét nappal azután, hogy beadták a második dózist, már 100 százalékos a vakcina hatékonysága, a vizsgálatok szerint pedig ez négy hónapon át így is marad – számolt be róla a Reuters.
Az elmúlt hónapokban a vállalat mintegy 2228 önkéntest vizsgált meg kutatása során. A mostani eredmény előremozdíthatja majd a vakcinák felhasználására beadott kérelmeket az Egyesült Államokban, valamint a világ más részein egyaránt.
A 2228 résztvevő közül összesen 30 embernél figyeltek meg Covid-tüneteket, ám mindannyian a kontroll-csoporthoz tartoztak. Mindez azt jelenti, hogy a vakcina a 12-15 éves korosztályban 100 százalékos hatékonyságú – jelentette ki a vállalat.
A legnagyobb kockázatot ebben a korcsoportban az esetleges szívizomgyulladás kialakulása jelenti, ám a vállalat tanulmánya szerint ennek az előfordulása olyan alacsony, hogy az oltás pozitív hatásai messze túlszárnyalják a lehetséges rizikót.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








