Reszkess Európa! Teszten a BYD egyik legolcsóbb villany-népautója: minket megvett kilóra a Dolphin
Ha az nem lenne elég, hogy a víz alatt nagyon jó emberek, még autódizájnhoz is remek inspirációt adnak a delfinek.
Ha az nem lenne elég, hogy a víz alatt nagyon jó emberek, még autódizájnhoz is remek inspirációt adnak a delfinek.
2023-ban Európa és a világ kedvenc autója is a Tesla Model Y lett, több mint 1,2 millió darabot adtak el belőle.
A Suzuki Vitara, S-Cross és a Dacia Duster ligájában játszó MG ZS elektromos változatát tesztelte a Pénzcentrum.
A divattal szembemenve nem egy SUV most a Hyundai csúcsterméke, hanem egy elektromos sedan: alaposan leteszteltük az Ioniq 6-ot.
Hosszú úton is teszteltük a Hyundai Kona új generációját. Vannak idegesítő extrák, de ez nem a Hyundai hibája, ők csak a kötelező uniós előírások alapján cselekedtek.
Mennyire valós az ígért hatótávja? Mivel fog őrületbe kergetni a gyerek a hátsó ülésen? Mely német nagyvárosokban kezdhetik rágni a körmüket? Minden kérdésre választ adunk.
A színes tesztautó-palettából kiderült, mit tud egy kínai villanyautó, miért nem szabadna akárkinek eladni a Model S Plaidet, és az is, melyik autóban zongorázhatna Havasi Balázs.
A teszten egy dolog biztos kiderült: senki ne merészkedjen nyárigumival jeges útra, mert könnyen katasztrófához vezet!
Megérkezett az Audi elektromos terepkupéja Magyarországra: népautónak nem nevezhető, alaphangon 30 milliót kell kicsengetni érte, de van olyan verzió is, ami az 55 milliót súrolja.
A hibrid-erőforrásba belecsavartunk majdnem 900 kilométert, és a fogyasztás tekintetében meglepő eredményre jutottunk.
Simán elmenne egy rajzfilmfigurának, egy töltéssel pedig 300-nál is több kilométert megy el: alaposan leteszteltük a Volkswagen legkülönlegesebb elektromos járművét.
Méreteiben nagyjából a Nissan Leafhez hasonlítható, úgyhogy családi használatra is ideális lehet, hatótávban pedig tudja a 350-370 kilométert.
Autótesztünkön összeeresztettük a kisautót egy vonattal - nyugi, nem úgy. Van olyan forgatókönyv, amikor jobban megéri ezzel bemenni a munkába, mint a tömegközlekedéssel.
Három évtizede az autópiac egyik nagyágyúja, amit még a SUV-őrület sem tudott eddig térdre kényszeríteni: teszten az Opel Astra legújabb generációja.
Extravagáns SUV-t villatott a Kia az új Sportage-el: a Pénzcentrum hibrid meghajtással tesztelte a nem éppen mindennapi modellt.
Az átlagembernek is lehetősége van új Teslát, BMW-t, Mercedest kipróbálni, viszonylag olcsón - sőt, még kabriózni is.
Ezen a héten a Pénzcentrum videóblogja, a CashTag a leggyakoribb bunkóságokkal foglakozott, amelyekkel a közutakon találkozhatunk.
Miután a 63 milliós kocsin beállítottuk, hogy szellentve dudáljon és indexeljen - ki ne ezzel kezdené! -, nekivágtunk a "bejáratós" kilométereknek.
Nem tolja az arcodba, mennyibe kerül, kényelmes, és 6 liter alatt el lehet vele járni - nagyjából így lehet leírni a Lexus NX 350h-t, amelynek a fullextrás változatát teszteltük.
A kínaiak árban igyekeztek a versenytársak alá lőni, de mindez hogyan viszonyul a portéka minőségéhez?