Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
A tartós árengedmények bemutatása uralja a kommunikációt, ami extra erőforrást igénylő feladat, a nap végén a fogyasztót nem az érdekli, miért drágább a termék, hanem hogy mennyivel.
A PENNY Magyarország március 21. és március 28. közötti heti akciójában most akár 40%-kal olcsóbban is megvásárolhatja az ünnepi menü hozzávalóit.
A népszerű énekes nem először villant méregdrága órát, legutóbb a luxusórák rajongói szúrtak ki a csuklóján egy méregdrága Rolexet.
Általában 2-3 órát töltenek el a vevők a bevásárlóközpontokban a kuponos akciók kedvéért – derül ki az Etele Plaza felméréséből.
Szemfüles vásárlók nem egy, de két akciót is foghatnak 1-1 terméken a Lidlben, így akár féláron is vásárolhatnak.
Újra döbbenetes árazású Pick szalámit fogtunk, csak ezúttal nem Ausztriában, hanem északi szomszédunknál.
Árcsökkentési programjának részeként a Lidl Magyarország újból mérsékli a fogyasztói árakat.
A pályaudvarokon, vonatokon lesz egy átfogó ellenőrzés, egy teljes napig fog tartani.
Döbbenetese, milyen különbségeket mutat az árak terén egy 2017-es akciós újság a mostaniakhoz képest.
2024 január elsejétől csökkent többek között a túró rudik áfája, ezzel párhuzamosan pedig a boltokban is olcsóbb lett a termék.
Leginkább ruházati terméket és műszaki cikkeket szoktak venni a magyarok a két ünnep közötti nagy leárazások alkalmával, és ez idén sem lesz másként.
A szenteste és a karácsonyi napok közeledtével egyre nagyobb halháborúba keveredik egymással a Lidl és az Aldi.
A Pénzcentrum szavazásán egyértelműen kiderült, olvasóink messze a mákos és diós bejglit szeretik a legjobban. De mennyibe kerülnek most ezek a boltokban?
Az akciók hatására, sok esetben feleslegesen vásárolt termékek egy része bizony utólag az online piactereken köt ki.
A kormány arról döntött, hogy a kötelező akciózást 2024. június végéig meghosszabbítja
A Gazdasági Versenyhivatal új podcast epizóddal segíti a vállalkozásokat megfelelő árazási gyakorlatok alkalmazásában.
A tavalyi 67% után idén a fogyasztók 74%-a akar élni az akciós ajánlatokkal, de a luxustermékek helyett inkább olyan árukat kereshetnek majd mint a ruházati cikkek.
November 16-án indítja a karácsonyi ünnepekre specializált akciókat a Lidl Magyarországon, köztük egy olyan különlegességgel, amit eddig nem árult a diszkontlánc.
2023-ban nagyobb, 30 százalék feletti kedvezményeket várhatóan csak erősen limitált termékszámra hirdetnek majd a webáruházak.