A részvénypiac forgalma 11,4 milliárd forint volt, a vezető részvények vegyesen teljesítettek az előző napi záráshoz képest.
Behivatta magához Nagy Márton a MOL vezetését és a Magyar Ásványolaj Szövetséget a növekvő üzemanyagárak miatt.
Behivatta magához a MOL vezetését és a Magyar Ásványolaj Szövetséget a növekvő üzemanyagárak miatt Nagy Márton - mondta a miniszter az Indexnek.
A további lépés ennek a beszélgetésnek a következménye, függvénye lesz. Erről majd tájékoztatjuk külön a médiát
- fogalmazott. Hozzátette, az üzemanyagárak nem csak az urali típusú olajárakat követik le. „Van benne profittartalom és sok más elem. Amikor tárgyalunk, akkor ezeket a tényezőket – többek között a profitmarzsokat – vizsgáljuk, hogy indokolt-e, és ezek más szomszédos országokban hogyan alakulnak.” Mint fogalmazott, érdemes folyamatosan összehasonlítani és vizsgálni a régiós árakhoz a hazai üzemanyagárakat és annak profittartalmát. A minisztériumban úgy látják, hogy a megállapodásban foglaltakkal ellentétben a régiós középmezőnyből elcsúsztak az árak.
Címlapkép: Bruzák Noémi, MTI/MTVA
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








