Az Aldi a közelmúltban intenzív erőfeszítéseket tett piaci részesedésének visszaszerzésére a 133 milliárd dolláros ausztrál szupermarket-szektorban
A PDD Holdings kínai e-kereskedelmi vállalatának tulajdonában lévő Temu, az Amazonnal való verseny fokozása érdekében amerikai raktárakkal rendelkező eladókra terjeszti ki piacterét, így csökkentve a szállítási időt és bővítve a termékkínálatát - írta a Quartz.
A Temu, a PDD Holdings kínai e-kereskedelmi vállalatának részeként, új stratégiát hirdetett meg, amelynek célja, hogy erősebb versenytársává váljon az Amazonnak. Az Insider jelentése szerint az online áruház mostantól amerikai raktárakkal rendelkező eladókat is bevon a piacterére.
Korábban a Temu egy "menedzselt piactér" modellt alkalmazott, amelyben a termékek kínai raktárakból kerültek szállításra. Az új irányvonal lehetővé teszi az amerikai eladók számára, hogy maguk intézzék a termékek rendelését és szállítását. Ezáltal a Temu csökkenteni tudja a szállítási időt, és "gyorsabb szállítást" ígér az amerikai raktárakból érkező termékek esetén.
Az új stratégia további előnye, hogy lehetőséget biztosít nagyobb méretű cikkek kínálatának a bővítésére is. A Temu már jelenleg is széles termékpalettával rendelkezik, beleértve női és férfi ruházatot, háztartási és konyhai eszközöket, játékokat, szépség- és egészségügyi termékeket, valamint kisállat-kellékeket.
A Temu gyors növekedése révén kedvező pozícióba került az Amazonnal való versenyben. 2023-ban a vállalat első helyén ért el a Meta hirdetési listáján, miután anyavállalata közel 2 milliárd dollár bevételt realizált - tájékoztatott a The Wall Street Journal.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
- Egymillió vendéget hozott a március
- Estek is, meg nem is az ipari termelői árak
- Újabb újdonságok az otthonfelújítási program részletei között
- Újszülött kislányt hagytak a Heim Pál gyermekkórháznál
- Kiadták a legmagasabb fokozatú riasztást Ruang szigetén
- Így alakult a magyar gazdaság az első negyedévben