Érdekes kutatási eredményeket publikált a Carnegie Mellon University, melyből kiderült, hogy a felhasználók többsége hajlandó magasabb árat fizetni online vásárlásnál, amennyiben biztosabb lehet benne, hogy személyes adataival nem élnek vissza a site üzemeltetői.
A kísérlet keretein belül 18-71 éves emberek online vásárlási szokásait vizsgálták úgy, hogy adtak nekik pénzt és meghatározták, hogy pontosan miket kell beszerezniük. Motiválva voltak a spórolásban, a megmaradt összeget ugyanis megtarthatták. A kísérletet úgy folytatták le, hogy minden alany gépén futott a PrivacyFinder.org keresőmotorja, mely a keresési eredmények mellett mindig feltünteti a talált site biztonsági szintjét.
A tapasztalatok szerint egy 15 dolláros vásárlás esetén az emberek átlagosan 60 centtel hajlandók többet fizetni, hogy adataikat bizalmasan kezeljék. Az alanyoknak többek között egy erotikus eszközt is be kellett szerezniük, mely esetében kiemelten fontos a diszkréció.
Az eredmények megerősítették az induló hipotézist, miszerint a személyes adatok védelme érdekében a többség hajlandó többlet áldozatot hozni az internetes vásárlások alkalmával.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


