11 °C Budapest

Kutatás a húsvásárlásról: a SPAR a kedvenc a frisshúsoknál

2020. december 17. 10:01

Egy friss piackutatás szerint a kiskereskedelmi láncok közül a Spar Csoport áruházait kedvelik a legtöbben, ha hústermék vásárlásáról van szó - tájékoztatta a Pénzcentrumot az áruházlánc. Mint ismert, a Spar több mint 15 éve saját húsüzemet is működtet Magyarországon.

A SPAR Csoport áruházai lettek a kedvenc frisshús vásárlási helyszínek egy reprezentatív internetes kutatás szerint, amelyet a Scores Group végzett el a közelmúltban. A piackutatás a húsvásárlási szokásokat elemezte, a Magyarországon friss húst vásárló felnőtt lakosság tekintetében, amelyeket húspultból, hentes pultból kimérve, illetve előre csomagoltan az önkiszolgáló hűtőkből és hűtőládákból lehet megvásárolni.

Az adatok egyértelműen azt mutatják, hogy a fel nem dolgozott nyers húsok tekintetében a SPAR-t részesítik előnyben a vásárlók országszerte, legyen szó sertésről, marháról, különböző szárnyasokról, vadhúsokról vagy egyéb húsokról, például nyúlról. "A SPAR a hazai piacra lépése óta elkötelezett a minőségi húsok iránt, s kiemelt figyelmet fordít a magyar vásárlók friss hússal történő ellátására, hiszen a háztartások egyik legfontosabb fogyasztási cikkéről van szó" - tájékoztatta a Pénzcentrumot Maczelka Márk. A SPAR kommunikációs vezetője hozzátette:

 A kiskereskedelmi láncok közül a SPAR volt az első, amely önálló húsüzemet indított. A REGNUM Húsüzem és Oktatóközpontra az elmúlt 15 évben több mint 8 milliárd forintot költött a SPAR Csoport. A húsüzem közben nem csak szakmai központtá vált, de az ország egyik legmodernebb technológiával rendelkező húsfeldolgozó egysége is lett, ahol 2019-ben 2611 szarvasmarhát és 451 000 félsertést dolgoztak fel. A termelés volumene meghaladta a tavalyi üzleti évben a 39 850 tonnát, a magyar beszállítók aránya pedig a 80 százalékot.

A hús az egyik alapvető élelmiszerforrásunk, amely mind a fehérje, mind a nyomelemek, mind a vitaminok szempontjából lényeges eleme a táplálkozásunknak. A SPAR Csoport esetében a pultos hústermékek generálják a nagyobb forgalmat, de a vásárlói trendek egyre inkább megkövetelik az előre csomagolt, előre szeletelt védőgázas vagy vákuumos kényelmi termékek polcon tartását is - olvasható a lapunkhoz eljuttatott közleményben.

NEKED AJÁNLJUK
Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 23. kedd
Béla
17. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem