Ha nem is a tökéletes őrleményt keressük, akkor is fontos, hogy a kávédaráló megbízható, gyors és viszonylag csendes legyen.
Hiába az online értékelés, alig bíznak már a fogyasztók a termékekben: csakis ez győzi meg őket
A MediaMarkt friss kutatása szerint a vásárlók többsége maga is tesztelne termékeket, már nincs meg az abszolút bizalom az öt csillagos értékelések iránt.
A MediaMarkt országos reprezentatív felmérése szerint a magyarok 70%-a azokat az értékeléseket tartja leghasznosabbnak, amelyek a termékek gyengébb tulajdonságait is bemutatják. A vásárlók nemcsak olvasni szeretik ezeket a véleményeket, hanem aktívan részt is vennének a létrehozásukban: 75,7%-uk nyitott arra, hogy műszaki cikkeket teszteljen még a hivatalos megjelenés előtt.
A kutatás rávilágít, hogy a vásárlói döntéseket ma már egyértelműen a közösségi tapasztalatok határozzák meg. A négy legfontosabb információforrás mind mások véleményére épül: webáruházak vásárlói értékelései (47,8%), általános vásárlói értékelések (44,1%), ismerősök és barátok ajánlásai (41,4%), valamint online termékteszt oldalak (40,5%). Jelentős generációs különbségek is megfigyelhetők: a 16-29 évesek fele YouTube-erek és vloggerek véleményére is kíváncsi, míg a szüleik korosztályának csak ötöde bízik ezekben a forrásokban.
A hitelesség kulcsa a részletesség és az objektivitás. A termék gyengébb tulajdonságait is feltáró vélemények mellett a részletes, érvekkel alátámasztott értékeléseket tartja hasznosnak a válaszadók 57,9%-a. Ezzel szemben a rövid, csillagos értékelések mindössze 16,4% számára jelentenek valódi segítséget. Ez a tudatos hozzáállás különösen a diplomások (76,7%) és a fővárosban élők (71,8%) körében erős.
"Felismertük, hogy a vásárlók egyre tudatosabbak, és az online zajban a hiteles, megbízható információ jelenti számukra a legnagyobb értéket" – nyilatkozta Karczub-Lehoczky Fanni, a MediaMarkt marketingigazgatója. A vállalat erre az igényre reagálva hozta létre a myMediaMarkt hűségprogramhoz kapcsolódó TesztGuru programot.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A kutatás azt is feltárta, hogy a magyarok legszívesebben kommunikációs eszközöket (66,7%), szórakoztató elektronikai eszközöket (53,2%), konyhai kisgépeket (52,4%) és takarítógépeket (48,6%) tesztelnének. Jelenleg a legtöbben csak informálisan, baráti vagy családi körben osztják meg tapasztalataikat (31,1%), a TesztGuru program célja pedig, hogy ez az értékes tudás szélesebb körben is elérhetővé váljon.
Műfenyő vagy igazi? Pont kerülhetett az ősi vita végére: tisztul a kép, minden ebbe az irányba mutat
A karácsonyi időszak közeledtével egyre többen foglalkoznak a karácsonyfa-választás kérdésével.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








