A Pénzcentrum 2025. április 26.-i hírösszefoglalója, deviza árfolyamai, az EuroJackpot nyerőszámai, heti akciók és várható időjárás egy helyen!

Elképesztő bejelentést tett az Adidas: euró százmilliókat osztanak szét a világbotrány után
Kiheverte a Kanye Westtel való szakítást az Adidas, amit a 2024-re tervezett pénzügyi adatok is tükröznek. Eszerint a cég idénre mintegy 700 millió eurós nyereséget vár.
Optimista a kilátásait illetően az Adidas, a márkának úgy tűnik sikerült kihevernie a Kanye West rapperrel való szakítást. A cég 700 millió eurós nyereséget vár 2024-re, ami jelentős javulást jelenthet a korábbi, szinte példátlan veszteséges időszakhoz képest - írja a BBC.
A nemrég megjelent pénzügyi adatok szerint az Adidas 200 millió euróval magasabb nyereséget vár, mint amit eredetileg előre jeleztek. Ez részben annak köszönhető, hogy az első negyedév jobban alakult a vártnál, amiben szerepet játszott egy 336 millió eurós működési nyereség.
A cég közölte továbbá azt is, hogy további 150 millió euróért értékesítettek Yeezy termékeket (Kanye West márkája) a negyedév során, ami körülbelül 50 millió euró nyereséget eredményezett. Az Adidas egyébként azt tervezi, hogy eladja a Yeezy-készletének fennmaradó részét, amiből mindösszesen 200 millió euró bevételt vár az év folyamán.
A vállalat korábban ígéretet tett arra, hogy az eladásokból származó bevétel egy részét jótékony célokra fordítja, így 2022 novemberében szerződést bontott Westtel annak antiszemita megnyilvánulásai miatt.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


