Budapest turisztikai vonzerejét elsősorban a város épített öröksége, kulturális kínálata és gasztronómiája határozza meg, nem pedig a prémium kategóriás üzletek száma.
Június 1-től a Tesco kiegészíti a vásárlóknak nyújtott kedvezményrendszerét a rendeletben előírt akciós árucikkekel.
A mintegy 600 árgaranciás, hetente pedig hozzávetőlegesen 20 bombaáras, valamint körülbelül 1000 Clubcard-áras termékkínálatában a vállalat május elején további több mint 2000 árucikkre vezetett be a korábbiaknál átlagosan 9,4 százalékkal alacsonyabb árakat. Ezek keretében a Tesco már eddig is jelentős, a hamarosan kötelező minimum 10 százaléknál rendszerint jóval nagyobb kedvezményeket nyújtott minden termékkörben. A június 1-től érvényes tescós akciók között pedig például 50 százalék kedvezménnyel értékesített vaj, 48 százalék kedvezményt tartalmazó tejföl és 45 százalékkal olcsóbb friss zöldség is található.
A Tesco több lehetőséggel segíti a háztartási költségkeret optimalizálását. Az immár egy éve tartó Árgarancia programban mintegy 600 alapvető élelmiszer és háztartási cikk árát tartja tartósan alacsonyan, és folyamatosan ellenőrzi azokat, így az ezeket tartalmazó vásárlói kosár a Tescónál kerül a legkevesebbe. A hűségkártyával rendelkezők ezenkívül hetente jellemzően 20 közkedvelt terméket találnak a polcokon és online bombaáron, melyeknél a kedvezmény mértéke az 50 százalékot is elérheti.
A magyar vásárlóknak tartósan alacsony árakra van szükségük, ezért is alakítottunk ki egy olyan, többpilléres kedvezményrendszert, amelynek keretében termékkínálatunk egy jelentős része mindig kedvezményes áron érhető el. Emellett a piac alakulásától függően folyamatosan vezetünk be további kedvezményeket. Ilyen például a májusban indult árszintcsökkentés, amely 2000 termékre vonatkozik. A június 1-jén életbe lépő minimum 10 százalékos kötelező akciónál már eddig is több kedvezményt nyújtottunk vásárlóinknak, pár nap múlva pedig, a szabályozásnak megfelelően újabb árcsökkentett termékekkel bővítjük a választékot üzleteinkben és online is
– mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco magyarországi vezérigazgatója.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A Tesco ajánlatai a hetente digitális formátumban megjelenő katalógusban érhetők el, amelyet már az aktuális kedvezményes időszak előtt egy héttel feltöltenek az oldalra, ezzel is támogatva a tudatos, előre megtervezett vásárlást.
A vásárlók a kormány által meghatározott 20 termékkör mindegyikében a 10 százalékot általában jelentősen meghaladó Clubcard- és bombaáras kedvezményekkel találkozhatnak. A június 1-jén induló akciós időszakban többek között az alábbiakkal:
- Friss csirkefelsőcomb; 32%
- Tesco friss pecsenyekacsa; 22%
- Friss pulykamellfilé; 22%
- Tesco csont nélküli sertéskaraj (400 g); 37%
- Marhalábszár csont nélkül; 31%
- Tesco darált sertéshús (500 g); 23%
- Seafood Hungary lazacburger (200 g); 17%
- Seafood Hungary rozmaringos-bazsalikomos lazacfilé (250 g); 10%
- Herz sonka/karaj (90 g); 38%
- Grill Master grillkolbász (300 g); 32%
- Kométa kemencés sült csirke- vagy pulykamellsonka; 30%
- Sága Life virsli (280 g); 28%
- Sága füstli (350 g); 26%
- Pick Nosztalgia szeletelt párizsi (100 g); 26%
- Pick Rákóczi szalámi (750 g); 25%
- Riska tejföl (1 kg); 48%
- Magyar Tejföl (330 g); 36%
- Magyar Tej 2,8%-os (1 l); 36%
- Jogobella joghurt hozzáadott cukor nélkül (150 g); 36%
- Jogobella joghurt (900 g); 26%
- Magic Milk laktózmentes joghurt (150 g); 26%
- President szeletelt sajt (100 g); 44%
- Hajdú grillsajt (240 g); 31%
- Szarvasi mozzarella (100 g); 31%
- Magyar Sajt (szeletelt trappista, 125 g); 28%
- Magyar Vaj (100 g); 50%
- Vénusz kenőmargarin (450 g); 28%
- Ráma kenőmargarin (400 g); 24%
- Kőrösi tömlős juhtúró (100 g); 36%
- Magyar Rögös Túró (450 g); 34%
- Monini extra szűz olívaolaj (500 ml); 34%
- fűszeres Tigris cipó; 33%
- francia bagett (110 g); 40%
- teljes kiőrlésű vekni (297 g); 28%
- félbarna fonott cipó (405 g); 28%
- Kanizsa parasztkenyér (500 g); 28%
- kávés csavart rúd (88 g); 50%
- sajttal szórt stangli (80 g); 41%
- diós búrkifli (100 g); 33%
- ciabatta (300 g); 32%
- cukkini; 45%
- magyar kígyóuborka; 43%
- magyar friss saláta; 40%
- magyar paprika; 40%
- magyar eperparadicsom (250 g); 40%
- görögdinnye; 42%
- banán; 30%
- Globus ketchup (840 g); 42%
- Knorr risotteria (175 g); 29%
- Maggi alapok (39 g); 20%
- Nescafé instant kávé (1 kg); 23%
- Lavazza Qualitá Oro őrölt kávé (1 kg); 20%
- Jana ízesített ásványvíz (1,5 l); 40%
- Pepsi szénsavas üdítőital (1,75 l); 32%
- Apenta light szénsavas üdítőital (1,5 l); 33%
- Schweppes szénsavas üdítőital (1,5 l); 29%
- Yippi gyümölcsital (0,33 l); 31%
- Kubu gyümölcsital (0,3 l); 26%
- Cappy gyümölcslé (1 l); 25%
- Cerbona zabpehelyliszt (500 g); 17%
- Koronás szirupcukor bodzához (100 g); 20%
- Soós 4 tojásos száraztészta (200 g); 45%
- Gyermelyi 4 tojásos makaróni (500 g); 24%
- Ben’s rizs (500 g); 19%
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








