A történelem során először idén megindult a földgázszállítás Magyarországra Azerbajdzsánból.
Elindult a trappista háború: 20-23%-kal olcsóbban kínálja mostantól a legnépszerűbb sajtot az Aldi
Folytatja az alapvető élelmiszerek körében az árcsökkentést az Aldi: a mai naptól az áruházlánc terméktől függően 20-23%-kal alacsonyabb áron kínálja magyar beszerzésű trappista sajtjait.
A nemzetközi és a magyar tejpiaci helyzetnek köszönhetően február elején az Aldi jelentős mértékben, 20%-kal csökkentette legnépszerűbb, legkeresettebb vajtermékei árát. Az áruházlánc további tejtermék esetében ért el alacsonyabb beszerzési árakat, az így keletkező árelőnyt ismét továbbadja a fogyasztóknak. A vállalat március 1-jétől jelentősen és tartósan olcsóbb áron kínálja a legkedveltebb, hagyományos és laktózmentes kivitelű trappista sajtjait.
Az 1 kg-os Tolle Trappista sajt közel 21%-kal lesz olcsóbb, 4790 forint helyett 3790 forint lesz az ára. A saját márkás Kokárdás Trappista sajt ára több mint 23%-kal csökken, és a mai naptól 3890 forint helyett 2990 forintba kerül. A 700 grammos saját márkás Milfina Trappista sajt árcsökkenése több mint 21%, így 3299 forint helyett 2599 forintba kerül. Ugyanennek a sajtnak a laktózmentes változata is közel 21%-kal lesz olcsóbb: 3790 forint helyett 2999 forintot kell érte fizetni. A 400 grammos kiszerelésű Milfina Darabolt sajtok ára 20%-kal, 1999 forintról 1599 forintra csökken. Ez az öt termék adja a trappistasajt-forgalmának háromnegyedét.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok