Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. a Baromfivirsli csirkemellel 280 g termék fogyasztói visszahívását kezdeményezte, mivel a termék tej allergént (sajt) tartalmazhat.

Az IKEA Magyarországon új szolgáltatást indított, amely hozzájárul a körkörös üzleti modell kialakításához. Ez a Garantált visszavásárlás használt gyerekbútorokra szolgáltatás. Az IKEA Family klubtagok, akiknek már nincs szükségük az adott bútorra, előre meghatározott áron eladhatják azt az IKEA-nak.
„Belső adatokból tudjuk, hogy Magyarországon majdnem minden második ember érdeklődik a fenntarthatóság iránt. Ugyanakkor azt is látjuk, hogy a koronavírus-járvány az emberek pénzköltési szokásait is befolyásolja. Egyre inkább érdekeltek abban, hogy bútoraik minél tovább tartsanak" – magyarázza Eva Malá Beluská üzletfejlesztésért és transzformációért felelős regionális vezető.
A legfrissebb újdonság a Garantált visszavásárlás használt gyerekbútorokra szolgáltatás. Az IKEA Family klubtagok, akiknek már nincs szükségük az adott bútorra, előre meghatározott áron eladhatják azt az IKEA-nak. Ha például a vásárlástól számított egy éven belül eladja a bútort, az eredeti ár mintegy 60%-át kapja meg, és az IKEA a használt bútort ugyanezen az áron adja el egy másik vásárlónak.
A szolgáltatás 2021 októberétől érhető el.
Az idei év több további változást is hozott a körkörös szolgáltatások terén. Az év során az IKEA Circular Hubokat (Fenntarthatósági Pontokat) alakított ki áruházaiban, melyekben kicsomagolt, enyhén sérült és használt termékek találhatók rendkívül kedvező áron, valamint a bútorok javításához szükséges eszközök és pótalkatrészek. Mindemellett a Circular Hub munkatársaitól a vásárlók tanácsokat is kérhetnek bútoraik élettartamának meghosszabbításához. Ráadásul a vásárlók online is rendelhetnek az IKEA-tól kisméretű pótalkatrészeket ingyenesen, otthonukba szállítva.

Mégse ment ki a divatból a borravaló? Úgy jattolnak a magyarok a futároknak, mintha nem lenne holnap
A legtöbben már megelőlegezve, a kiszállítás előtt adnak és a rendelésszámokhoz arányosan Budapesten kapják a legtöbb borravalót a futárok.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


