A fenntartható ásványvízfogyasztás iránt egyre növekszik a kereslet Magyarországon.
Tavaly globálisan 120 milliárd dollárt költöttek el fizetős mobilalkalmazásokra az emberek - írja a mobilos statisztikákkal foglalkozó App Annie legújabb jelentésére hivatkozva a Világgazdaság.
A The State of Mobile 2020 című tanulmány szerint a fenti összeg legnagyobb része játékokra ment el: ezekre 86 milliárdot fordítottak a felhasználók. Az App Annie előrejelzése, hogy idén már 100 milliárd dollár lehet a mobiltelefonos játékokra szánt pénzmennyiség.
A tanulmány arra is kitér, hogy tavaly egy átlagos fogyasztó napi 3 óra 40 percet töltött mobilalkalmazások használatával. Ez az érték 35 százalékkal magasabb, mint a 2017-es. A letöltött applikációk száma 2019-ben 204 milliárd volt, ami 2018-hoz viszonyítva 6, 2016-hoz képest viszont már 45 százalékos növekedést jelent.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Turisztikai versenyképességet erősítő támogatási program indul
- Átadták a megújult siófoki vízszint-szabályozó zsilipet, szerdától látogatható is - képek
- Nyártól már hat kínai nagyvárosba repülhetünk Budapestről
- Vizsgálják a nonstop tőzsdézés lehetőségét
- Megvan a Fidesz–KDNP fővárosi listája, több meglepő névvel
- Fegyverkereskedőket fogtak el Magyarországon és Szlovákiában - videó